Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Älskar dom, riktigt coola

Tack Yes de är riktigt feta!

Visa signatur

Chassi: Louqe Ghost S1, PSU: Corsair SF600, MB: MSI B450I,CPU:AMD Ryzen 5 2600 Six-Core ProcessorGPU: MSI Vega 56, RAM: Corsair 16GB, HDD: 2x Samsung 840 Pro 256GB SSD OS: Win10 Pro, Skärm: AOC Agon 32"
Server: HPE Proliant Microserver Gen8, Intel(R) Xeon(R) CPU E3-1265L V2 @ 2.50GHz ,2x 4TB, 2x 3TB, 16GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av IQ-RauL:

Hehe ja helt klart! Har eftersökt ett par men verkar vara lite svårt. Men har jag letat efter lurarna i nästan 15år så borde jag kunna ägna minst lika mycket tid åt ett par matchade solglasögon

Ska du bygga in matchande skärmar i dem lär det kunna ta minst lika länge

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ortovox:

Ingen aning faktiskt men det kan det nog vara.

Det kan vara allt mellan 5 000 volt till 50 000 volt mellan öronen...! Någon som vet mer om sidospåret får gärna berätta.

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Medlem

Kul projekt och historia att läsa, skam den som ger sig och det finns inga genvägar till det perfekta ljudet!

Permalänk
Medlem

Grymt jobbat och roligt att du delar med dig av detta projekt! Riktigt glad att jag halkade in på ditt galleri och fick se denna nostalgiska skapelse. Sitter i skrivande stund med ett par DT-770 PRO 80ohm på huvudet och var tvungen att lyssna på in my mind bara för att.

Visa signatur

Prodigy | Sensation Bygglogg: Supermoddad Bitfenix med vattenkylning & "Delidd".
Filco goes custom Bygglogg: Mekaniskt tangentbord, allt utom PCB utbytt/moddat.
TANK 93 Bygglogg; Mekaniskt tangentbord i rostfritt byggs från noll

Permalänk
Medlem
Skrivet av arowicki:

Kul projekt och historia att läsa, skam den som ger sig och det finns inga genvägar till det perfekta ljudet!

Tack! Kul att du uppskattar det Hehe yes! Härligt att dessa citat lever vidare

Visa signatur

Chassi: Louqe Ghost S1, PSU: Corsair SF600, MB: MSI B450I,CPU:AMD Ryzen 5 2600 Six-Core ProcessorGPU: MSI Vega 56, RAM: Corsair 16GB, HDD: 2x Samsung 840 Pro 256GB SSD OS: Win10 Pro, Skärm: AOC Agon 32"
Server: HPE Proliant Microserver Gen8, Intel(R) Xeon(R) CPU E3-1265L V2 @ 2.50GHz ,2x 4TB, 2x 3TB, 16GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av euf0ria:

Grymt jobbat och roligt att du delar med dig av detta projekt! Riktigt glad att jag halkade in på ditt galleri och fick se denna nostalgiska skapelse. Sitter i skrivande stund med ett par DT-770 PRO 80ohm på huvudet och var tvungen att lyssna på in my mind bara för att.

Blir så glad över kommentarer som dessa Superkul att du och många fler diggar detta projekt! Hoppas på att dessa ska leva vidare i många år till.

Underbart Då vet du hur bra dessa låter Tack igen!

Visa signatur

Chassi: Louqe Ghost S1, PSU: Corsair SF600, MB: MSI B450I,CPU:AMD Ryzen 5 2600 Six-Core ProcessorGPU: MSI Vega 56, RAM: Corsair 16GB, HDD: 2x Samsung 840 Pro 256GB SSD OS: Win10 Pro, Skärm: AOC Agon 32"
Server: HPE Proliant Microserver Gen8, Intel(R) Xeon(R) CPU E3-1265L V2 @ 2.50GHz ,2x 4TB, 2x 3TB, 16GB RAM