Permalänk
Medlem

Garderobsrensning

Permalänk
Medlem

Är Windows 11-licensen använd? För jag är bara intresserad av paketet och USB-stickan, inte licensen i sig.

Permalänk
Medlem

500 kr + frakt för Windows 11 förutsatt att det är retail och inte OEM och att ingen annan använder licensen 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrpijey:

Är Windows 11-licensen använd? För jag är bara intresserad av paketet och USB-stickan, inte licensen i sig.

Skrivet av Lunfi:

500 kr + frakt för Windows 11 förutsatt att det är retail och inte OEM och att ingen annan använder licensen 🙂

Den har använts men datorn är rensad. OM inte själva nyckeln är knuten till konto? För det är jag osäker med men annars så används den ej.

Mvh Robin

Permalänk
Medlem

Om du haft datorn inrullad med ett MS-konto sä är den nog knuten dit, går ju inte direkt att flytta licenser hur som helst. Har inte koll på hur enanvändarlicenser funkar, själv kör jag VL-nycklar och binder inte mitt Windows till nåt MS-konto.

Men om @Lunfi inte är intresserad så är jag det, är bara intresserad av paketet och stickan, inte licensen i sig, så om den är förbrukad så är det fine för mig :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunfi:

500 kr + frakt för Windows 11 förutsatt att det är retail och inte OEM och att ingen annan använder licensen 🙂

Skrivet av mrpijey:

Om du haft datorn inrullad med ett MS-konto sä är den nog knuten dit, går ju inte direkt att flytta licenser hur som helst. Har inte koll på hur enanvändarlicenser funkar, själv kör jag VL-nycklar och binder inte mitt Windows till nåt MS-konto.

Men om @Lunfi inte är intresserad så är jag det, är bara intresserad av paketet och stickan, inte licensen i sig, så om den är förbrukad så är det fine för mig :).

Skulle ju kunna göra affär med @lunfi med att skicka koden först så du kan testa om det fungerar. Gör det inte de så får du tillbaka pengarna och så skickar jag lådan till dig @mrpijey hur låter det?

Permalänk
Medlem

Jag loggade in på mitt MS konto för att kolla och kan inte se att licensen på min bef är knuten till det kontot. Så det borde nog vara lugnt i ditt fall också.

Ska ha denna licens till grabbens dator som vi ska bygga under semestern, så det kommer ta ett tag för mig att testa.

Du kanske kan logga in på ditt MS konto och dubbelkolla? Men jag känner att jag kan göra affär iaf.

Permalänk
Medlem

Bef dator skulle det stå*

Permalänk
Medlem
Skrivet av RobinK:

Skulle ju kunna göra affär med @lunfi med att skicka koden först så du kan testa om det fungerar. Gör det inte de så får du tillbaka pengarna och så skickar jag lådan till dig @mrpijey hur låter det?

Låter bra :).

Permalänk
Medlem

Jag googlade lite under kvällen. Verkar vara då att det ändå är bundet till MS konto. Så jag får avstå mitt bud.

Permalänk
Medlem

Hej! Jag behåller windows 11 istället. Men allt annat är till salu😁 trevlig helg!

Mvh Robin

Permalänk
Medlem

Så du vill inte sälja av Win11 utan licens? Du kan t.om ta bort licenslappen om det är så, bara kartong och usb-sticka är med

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad