Fredagspanelen tar jullov!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segafreakone:

@Enviro @landmarks
Ni kan väl komma med en kommentar om Fredagspanelen kommer tillbaka eller inte?
Jag saknar det otroligt mkt!

Sommarlov! Står ju i rubriken! 🤐

Visa signatur

| i5-3570k 3.4GHz | ASUS GTX 670 2048MB SLI | DDR3 16Gb | Asus P8Z77-V PRO | SSD 256Gb Samsung Pro |

Permalänk
Medlem
Skrivet av goose007:

Sommarlov! Står ju i rubriken! 🤐

Jävligt långt sommarlov!
Kan tycka man går ut med information dock. Jag har aldrig varit så mycket för att läsa och därför tyckt om Fredagspanelen väldigt mkt. Vi är alla olika när det kommer till sånt här!

Får väl hoppas någon information kommer!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

När julledigheten börjar måste det väl ändå komma en update.

"Fredagspanelen tar jullov!"

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Joppis:

När julledigheten börjar måste det väl ändå komma en update.

"Fredagspanelen tar jullov!"

Done.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Haha, du är lite rolig ändå!

Blir det någon fortsättning eller i alla fall mer information?

Permalänk
Medlem

Fredagspanelsvänner, jag mår inte så bra...

Visa signatur

Philips 34M2C8600 | RTX 3090 | AMD R7 5800X3D | 32GB 3600MHz DDR4 | Gigabyte X570 Aorus Master | Seagate Firecuda 530 4TB & Kingston A2000 1TB | 27TB HDD | Seasonic Focus GX 850 | Hifiman Sundara | Fractal North XL | LG CX55 | Yamaha HS7 | Nvidia Shield TV Pro (2019)

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

🙈

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av medbor:

Haha, du är lite rolig ändå!

Blir det någon fortsättning eller i alla fall mer information?

Önskar att jag hade mer att säga än att saker fortfarande är under utveckling, men kan i alla fall hinta om att det pågår arbete kring något mer long form-aktigt innehåll som lär uppskattas av Fredagspanelens fans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Önskar att jag hade mer att säga än att saker fortfarande är under utveckling, men kan i alla fall hinta om att det pågår arbete kring något mer long form-aktigt innehåll som lär uppskattas av Fredagspanelens fans.

🥰

Permalänk
Medlem

Jag måste bara slänga in att jag verkligen saknar fredagspanelen, det har varit den bästa källan till att hålla sig uppdaterad på hårdvara, långt mer ingående och reflekterande än exempelvis LTT etc. Jag tror jag lyssnat på alla avsnitt. I början såg jag dem så klart men allt eftersom så började jag rippa dem till ljud långt innan de kom som pod iom att det var smidigt att ha dem i örat när jag gjorde annat och jag viste ju ändå hur Emil och Jonas såg ut. Och ja sedan kom podden och jag har slaviskt lyssnat på alla avsnitt och jag saknar dem verkligen. Och vart tog must-provningen vägen i extrakanalen mm? Det audio-visuella materialet har varit långt mycket viktigare än hemsidan för mig de senaste tio åren. Stor saknad, jag hoppas verkligen på återkomst av audiovisuellt material.

Visa signatur

För länge sedan hade jag tydligen: Mac Book Pro 13" & Athlon 64 X2 4200+, Asus A8N32-SLI Deluxe, Corsair 3GB TwinX DDR 400, 2x Raid 0 Seagate Barracuda 160GB:s SATA, GeCube Radeon x1900xt , Nec ND-3500, Audigy2 Platinum, Cooler Master ATC-201 m.m.

Permalänk
Medlem

Hoppas på kanske bättre bild (4K) och ljud också.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVclocker:

Hoppas på kanske bättre bild (4K) och ljud också.

Hellre 360p och mobilmikrofon än att det inte blir av alls

Permalänk
Medlem

Så kommer vi få see en comeback av fredagspanelen i år?

Visa signatur

Min blogg: https://tokar86a.top - Mest fokuserad på Pokémon Sleep & Pokémon Go l Hårdvara/server`s information: https://tokar86a.top/hardware-information/

Permalänk

Fortfarande ingen uppdatering om/när vi kan tänkas få ta del av nästa fredagspanel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Strangeattractor:

Fortfarande ingen uppdatering om/när vi kan tänkas få ta del av nästa fredagspanel.

Den är ersatt av snabbtest, lägg ihop alla snabbtest under en vecka så har du fredag den 13....

Visa signatur

I've somehow been WASDing my whole life

13th Intel 8P@6GHz E-cores off Kraken X73 360mm DDR5 m.2@7000MB/sek Gigabyte Z690
Alltid över AMD 3D med överklocking i fakefikans (swefaker) grafer med intel :)