Benify-erbjudanden på Samsung-TV [utbruten tråd]

Permalänk

Nu går den iaf att köpa igen

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Skrivet av TobiasStockholm:

Nu går den iaf att köpa igen

Funkar det för dig? Står fortfarande "få lageravisering" för mig

Permalänk
Skrivet av Tswfootball:

Funkar det för dig? Står fortfarande "få lageravisering" för mig

Funkade när jag skrev, nu står det få lageravisering igen, slut igen.

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Skrivet av TobiasStockholm:

Funkade när jag skrev, nu står det få lageravisering igen, slut igen.

Refreshade du sidan emellanåt och fick den tillgänglig eller använde du något annat knep?

Permalänk
Medlem

Synd att jag missade detta erbjudande igen. För ett par dagar sedan var jag nästan på gång att betala 15000:- för den via blocket, men valde en 65" C2 för 15990:- istället. Kollade precis med Samsung själva och dom medger att den är slut i lagret och inte kommer tillbaka förens om 4-8 veckor och då lär det vara ett helt annat pris.

Permalänk
Medlem

Hur funkar det här? Låter ju helt sjukt att man kan köpa en sån tv för 10k.

Permalänk
Medlem
Skrivet av myp:

Hur funkar det här? Låter ju helt sjukt att man kan köpa en sån tv för 10k.

Samsung är lite galna och rabatterar till BF-priser på förhand

Permalänk
Medlem

Klickade hem en runt 19:20-tiden också. Fastän det såg ut att inte finnas i lager klickade jag in på TVn och fick hem en 75" QN95B. Tog 30 försök utspritt över dagen, men det gav utdelning. Tips till andra..

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeewor:

Klickade hem en runt 19:20-tiden också. Fastän det såg ut att inte finnas i lager klickade jag in på TVn och fick hem en 75" QN95B. Tog 30 försök utspritt över dagen, men det gav utdelning. Tips till andra..

Grattis!!. Har själv suttit mer eller mindre hela dagen och refreshat sidan, men får bara "Få lageravisering" på 75" modellen.
Kan det vara returer från den första rean som dom nu försöker sälja av?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chess_Norris:

Grattis!!. Har själv suttit mer eller mindre hela dagen och refreshat sidan, men får bara "Få lageravisering" på 75" modellen.
Kan det vara returer från den första rean som dom nu försöker sälja av?

Helt plötsligt så kunde jag lägga en i kundvagnen också. Blev dock orolig när jag skulle slutföra köpet via Klarna. Valde 30 dagars faktura som jag brukar, men då stod det att det inte gick för detta köp. Valde då Swish istället och då fungerade det. Har precis fått orderbekräftelse från Samsung nu också. Stort tack till alla som tipsade om detta fynd. Nu ska jag avbeställa min LG 65" C2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeewor:

Klickade hem en runt 19:20-tiden också. Fastän det såg ut att inte finnas i lager klickade jag in på TVn och fick hem en 75" QN95B. Tog 30 försök utspritt över dagen, men det gav utdelning. Tips till andra..

Jag köpte en nu också kl 20:11, behöver dock inte den så skickar troligtvis tillbaka eller säljer till släkt om inte ordern makuleras. Köpte en 85” qn90b förra gången ordern makulerades…

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chess_Norris:

Helt plötsligt så kunde jag lägga en i kundvagnen också. Blev dock orolig när jag skulle slutföra köpet via Klarna. Valde 30 dagars faktura som jag brukar, men då stod det att det inte gick för detta köp. Valde då Swish istället och då fungerade det. Har precis fått orderbekräftelse från Samsung nu också. Stot tack till alla som tipsade om detta fynd. Nu ska jag avbeställa min LG 65" C2.

Jag hade avvaktat lite med att avbeställa innan tv:n är skickad…

Permalänk
Medlem

Går fortfarande att lägga i kundvagnen 20:20

Permalänk
Medlem

Fick iväg en beställning precis på 75" QN95. Det verkar väldigt slumpmässigt när man kan beställa eller inte. Jag bytte browser och då kunde jag beställa. Skickar tillbaka 85" om beställningen går igenom så kan de ta sin döda pixel och köra upp nånstans. Ville ha 75" från början.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aarox:

Jag hade avvaktat lite med att avbeställa innan tv:n är skickad…

Ja, jag läste din kommentar om att de makulerat en tidigare order, så jag väntar med avbeställningen tills dom skickat den. Sjukt spännande detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chess_Norris:

Ja, jag läste din kommentar om att de makulerat en tidigare order, så jag väntar med avbeställningen tills dom skickat den. Sjukt spännande detta

Ja vi får se i dagarna nu om det skickas någon eller inte!

Permalänk
Medlem

Har någon fått leveransbekräftelse förresten för den här nya vågen av beställningar? De kanske inte fått massa nya på lager eller returer utan att det helt enkelt är fel i deras system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av merdique:

Har någon fått leveransbekräftelse förresten för den här nya vågen av beställningar? De kanske inte fått massa nya på lager eller returer utan att det helt enkelt är fel i deras system.

Det gäller ju bara om man har företags-benify, finns inget för mig genom kommunal/benify dock, där är det dyra priser som gäller. Rätt säker på att de har fått in x antal returer av scalpers som inte lyckats sälja dem vidare, för det fanns en hel drös ute till salu för runt 15-20k.

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal

Permalänk
Medlem
Skrivet av merdique:

Har någon fått leveransbekräftelse förresten för den här nya vågen av beställningar? De kanske inte fått massa nya på lager eller returer utan att det helt enkelt är fel i deras system.

Det känns spontant som ett fel i systemet då tv:n i rullistan var slut men när man tryckte vidare på den så var den stundvis i lager och gick att beställa.

Någon här på forumet hade kontsktat Samsungs support som sa att inga nya QN95B var på väg in på flera veckor…

Jag hoppas dock jag har fel för allas skull

Permalänk
Medlem
Skrivet av Necrophor:

Det gäller ju bara om man har företags-benify, finns inget för mig genom kommunal/benify dock, där är det dyra priser som gäller. Rätt säker på att de har fått in x antal returer av scalpers som inte lyckats sälja dem vidare, för det fanns en hel drös ute till salu för runt 15-20k.

Jag använde Studentkortet ifall du har tillgång till det 👍

Permalänk
Skrivet av merdique:

Har någon fått leveransbekräftelse förresten för den här nya vågen av beställningar? De kanske inte fått massa nya på lager eller returer utan att det helt enkelt är fel i deras system.

Nix, bara orderbekräftelse. Borde nog klarna upp inom dagarna, de lär nog märka av beställningarna igen

Permalänk

En till i lager just nu

Edit: i "lager". Tillgänglig via Benify åtminstone.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Necrophor:

Rätt säker på att de har fått in x antal returer av scalpers som inte lyckats sälja dem vidare, för det fanns en hel drös ute till salu för runt 15-20k.

Jag tror också det kan vara så. Man har ju 30 dagars returrätt från det at man tagit emot leveransen, så det känns som det kan stämma tidsmässigt mot när första rean startade. Väldigt bra i så fall, så att vi som inte har något intresse av att scalpa får ta del av detta erbjudande.
För ett par dagar sedan så var jag själv väldigt nära att köpa samma TV på blocket för 15000 :- men valde istället att beställa en LG C2 65" för 15990:-. Den kommer dock inte levereras förrens 7/7 så jag har tid att avbeställa den om Samsung nu skickar denna.

Permalänk
Medlem

Få lageravisering > Refresh x 10 > Lägg till i varukorgen 🙂

Permalänk
Medlem

Finns uppe igen!

Permalänk
Medlem

Lyckas till slut få "Lägg till i kundvagnen" när man klickat sig in på den, men när man klickar där och går förbi välja till soundbar etc. så hamnar den fortfarande inte i varukorgen utan det står "Din varukorg är tom". Prövat på telefonen och två olika webbläsare på datorn.. Någon som har tips?

EDIT:
Och där försvann den igen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av pallish:

Få lageravisering > Refresh x 10 > Lägg till i varukorgen 🙂

Känns som fel i systemet när det är så, blir en spännande morgondag ifall någon får sin beställda tv. Det kan vara värt att chatta med supporten imorgon också och höra hur det ligger till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zAjben:

Lyckas till slut få "Lägg till i kundvagnen" när man klickat sig in på den, men när man klickar där och går förbi välja till soundbar etc. så hamnar den fortfarande inte i varukorgen utan det står "Din varukorg är tom". Prövat på telefonen och två olika webbläsare på datorn.. Någon som har tips?

EDIT:
Och där försvann den igen...

Oklart om det ens ska gå att beställa så svårt att ge tips…

Permalänk
Medlem

Nu funkade det att lägga en beställning och jag har fått en orderbekräftelse/kvitto 🙂 Så får vi se om det blir något..

Permalänk
Skrivet av Aarox:

Känns som fel i systemet när det är så, blir en spännande morgondag ifall någon får sin beställda tv. Det kan vara värt att chatta med supporten imorgon också och höra hur det ligger till.

Fast det funkade inte riktigt så. Refreshade hela dagen men fick inte upp något föränn vid eftermiddag. Och då försvann de fort också.

Jag hoppas väll att de faktiskt registrerat några nya exemplar under kvällen som sen visat sig på hemsidan.
Så jag tror nog vissa ordrar går igenom men kanske inte alla iom att så många försökte beställa.. Man får hålla tummarna.

Chatten brukar oftast inte ha ett bra svar kring detta alls..