Permalänk
Medlem

Evga 3090/3090TI

Tja!

Är ännu på jakt efter ett nytt kort och det är lite omgående.
Söker främst ett Ftw3 ultra i både 3090 och TI varianten helst med upphämtning inom Örebro län!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har ett 3090 FTW3 Ultra jag funderat på att sälja men bor i västsverige (Borås). Du har inte vägarna förbi Göteborg eller någon bekant som åker ner?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdkapt:

Jag har ett 3090 FTW3 Ultra jag funderat på att sälja men bor i västsverige (Borås). Du har inte vägarna förbi Göteborg eller någon bekant som åker ner?

Hade varit aktuellt men jag har redan hunnit köpt en haha.
Tack ändå!

Permalänk
Skrivet av Awsmkiid:

Hade varit aktuellt men jag har redan hunnit köpt en haha.
Tack ändå!

Vad fick du ge för det?

Vänligen,
David

Visa signatur

3900X | ROG Strix X570-F | 2080 Ti | 3TB | 32GB | RM750x
ROG Zephyrus M16 | i9 | 48 GB | 3070ti | 3TB | 2K 165Hz
Canon EOS 7D Mark II | 24-105 f/4 | 50 f/1.8 | 70-200 f/4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Skybalotte:

Vad fick du ge för det?

Vänligen,
David

9890 ink frakt

Permalänk
Medlem

Hej! Jag har ett Asus RTX 3090 STRIX OC som jag funderar på att sälja. Får jag 10 000 kan jag tänka mig sälja.
Det är inget mine:ing-kort, utan har använts i min speldator för flygsimulator. DCS och FS2020. Köpt på Webhallen juni 2021, kvitto finns, kartong också.
Jag har vägarna förbi Örebro på fre och sön, annars finns kortet i Stockholm/Huddinge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av corb06:

Hej! Jag har ett Asus RTX 3090 STRIX OC som jag funderar på att sälja. Får jag 10 000 kan jag tänka mig sälja.
Det är inget mine:ing-kort, utan har använts i min speldator för flygsimulator. DCS och FS2020. Köpt på Webhallen juni 2021, kvitto finns, kartong också.
Jag har vägarna förbi Örebro på fre och sön, annars finns kortet i Stockholm/Huddinge.
<Uppladdad bildlänk>

Ah såg att du redan köpt ett annat.