Permalänk

Bang & Olufsen ljud

Bang & Olufsen ljud

Förstärkare med radiodel Beomaster 3300
2st högtalare RL45.2
2st fjärrkontroller Terminal 3300 Beolink 1000
(tror jag har roomcontrol-liggandes för att få delat ljud till annat rum alltså koppla in högtalare o styra med fjärr)

100kr eller bud

Har även två CX100 med nya, 4st Peerles midbasar men dessa vill jag ha minst 1500kr, för allt då.
Hämtas utanför 10 minuter från Katrineholm

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

100 kr + frakt för de

Permalänk
Skrivet av KortIek:

100 kr + frakt för de

Noterat.
Nu framgår inte det i annonsen men det här är grejer som inte ryms i en flyttlåda och väger in strax över 20kg totalt

Permalänk
Medlem

Vad skulle frakt av B&O sakerna att hamna på? Ev lite sugen om inte allt för dyrt.

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk

@_robban
Var bor du?
Frakt blir dyrt, billigare och mycket smidigare att bara lägga in i en bil.
högtalare ~15kg
förstärkare ~10kg över 60cm

Räkna med ca440kr för bara själva frakten (kollade PostNord nu)
Sen måste jag skaffa två lådor 50kr/st och lägga några timmar på allt, kommer troligtvis behöva förstärka med typ plywood.
Så summa för det på bild och frakt vill jag ha minst 2000kr för.

Permalänk
Medlem

Det är noterat, bor dessvärre en bit bort i förhållande till dig - bor i Göteborg. Helt rimlig uppskattning av frakt och arbete men får då passa på det tyvärr även om det svider lite.
Hoppas någon närmare nappar på det hela för detta du säljer är bra saker som dessutom inte är dumma att titta på gällande designen.

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk

Jag förstår, trodde jag hade valt endast avhämtning men bommade på det 🤦‍♂️
Tanken är att någon kan hämta lite coola grejer billigt så jag får fritt i ett rum, därav att jag vill ha betalt för arbetet på frakten för det hade jag inte räknat med…

Ja den är som en tavla när den hänger på väggen och lite som ett retro rymdskepp när man öppnar den dämpade luckan för att komma åt knappar o reglage.