Försöker hitta namnet på en koppling/kabel

Permalänk
Medlem

Försöker hitta namnet på en koppling/kabel

Ja tjena, jag försöker få tag i en elkabel med koppling som på bilden men med 90 graders vinkel. Tyvärr kan jag inte själv komma på vad jag ska söka på i dagens värld när allt är usb eller annat nymodigt. Den här är dock för en ledlampa från Biltema men där verkar de inte ha någon sådan. Alternativt vill jag hitta bara en 90-graders vinkel till kabeln för de fungerar men bygger ut mycket för mycket för mitt ändamål.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tintinj:

Ja tjena, jag försöker få tag i en elkabel med koppling som på bilden men med 90 graders vinkel. Tyvärr kan jag inte själv komma på vad jag ska söka på i dagens värld när allt är usb eller annat nymodigt. Den här är dock för en ledlampa från Biltema men där verkar de inte ha någon sådan. Alternativt vill jag hitta bara en 90-graders vinkel till kabeln för de fungerar men bygger ut mycket för mycket för mitt ändamål.

<Uppladdad bildlänk>

Den heter kort och gott C7. Finns vinklade kablar iaf, exempelvis https://www.webhallen.com/se/product/279281-Deltaco-Vinklad-Apparatkabel-Vinklad-C7-Vit-0-5m.

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk

Ja som ovan säger ser väldigt like ut en c7 iaf men vet att biltema iaf innan använt div egna specialkontakter för div grejjor som inte finns att köpa löst.

El på biltema är generellt rebrandat kinesium som klarat svenska krav för att få säljas öht.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Tack båda två, vilka änglar ni är!