Bilder på ditt senaste inköp (2023) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perdonotknow:

Ja ha . Nu får man äta nudlar i 14 dagar. <Uppladdad bildlänk>

Snyggt. Nice med vattenkylning

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoOngle:

Då min super trogna Kenwood Mikro Kombiugn döde efter 22 års tjänst, letade jag med ljus och lyktar efter en ny ugn, och då blev det en hel vetenskap, vi är ju inte datornördar för ingenting eller hur?

Så det blev en sällsynt Sage 3-in-1 (Breville) Mikro-Air-Fryer-Convection thingy...

<Uppladdad bildlänk>

Stort display, det gillar vi, här kan vi välja mellan att baka, pizza, pommes, bacon, stek, fisk, kyckling, nuggets, choklad, smör, popcorn och massor av andra grejer, den använder Grill + Mikro + Air Fritösen på ett smart sätt så maten kan bli helt perfekt, bye bye 50 tals ugn-koncept.

<Uppladdad bildlänk>

Och första försöket på en frusen pizza blev det bästa jag någonsin har sätt med en kombiugn (eller min gamla ugn), och det var även en billig 21,- Sek frusen pizza från Coop:

<Uppladdad bildlänk>

Om vi jämför med en standard mikro eller kombiugn, så är den ju inte helt billig, ca. 6500,- på netonnet, jag visade pizza bilden för min kompis i Kanada och han blev helt såld så han köpte en med, tur som är för Kanadensaren så säljs den ca. 2000,- billigare i Kanada, ouch!

Efter några dagar med denna, har jag blivit bortskämd, min stackars gamla traditionella ugn med plattor och ugn blir inte använd längre, och jag har fått den lysa idé att det finns inga behov längre för 1950 talets typ. familjeugn som har dominerat oss i årtal, jag tror jag vill komplettera med en extra av denna så jag kan tillaga 2 typer mat samtidig, hej då gammal-ugn-konceptet.

Ouch ouch ouch! En liten uppdaterings varning till min post om mitt nya inköp.

Min kompis i Kanada som fick ugnen 2000 kronor billigare - fick den gamla modellen, den har det gamla display som inte är dot-matrix och han har ganska stora problemen med den och får inte samma resultat som jag.

För att förhindra förvirring om nu någon skulle bli frestad att göra som mig, säkerhetsställa er att ni får tillskickat den senaste modellen av Sage (Breville) 3 in 1.

Jag har gjord en snabb sammanställning ovanför så ni kan se om ni fick den gamla eller nya versionen av ugnen.

Permalänk

5800X3D på plats i datorn. Lyckades fånga erbjudandet på komplett bonanzan. Riktigt härlig uppdatering från 2600 som köptes för 5 år sen 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av jeppe109:

Skulle inte ta emot paketet om det såg ut så det hade dom fått returnera.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Skulle inte ta emot paketet om det såg ut så det hade dom fått returnera.

Det hade sparat en tur till ombudet iallafall.

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x16GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 2 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Skulle inte ta emot paketet om det såg ut så det hade dom fått returnera.

Hur då inte ta emot paketet? Dem scannar ju QR koden sen är du tvungen att ta emot det? Mitt ombud har vägrat ta tillbaka ett misshandlat paket eller göra någon anteckning, det går inte har dem sagt.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Hur då inte ta emot paketet? Dem scannar ju QR koden sen är du tvungen att ta emot det? Mitt ombud har vägrat ta tillbaka ett misshandlat paket eller göra någon anteckning, det går inte har dem sagt.

Då gör dom fel. Först skannar dom QR-koden sen måste dom skanna streckkoden på paketet för att bekräfta att det är rätt paket dom lämnar ut. Som kund ska du ha möjlighet att syna paketet innan dom bekräftar och lämnar ut. Är det skadat kan du vägra ta emot det så ska det automatiskt skapas en retur till avsändaren.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Mindfighter:

Ny plånka i färgen umbra
<Uppladdad bildlänk>

Hur tycker du den sitter på telefonen? Lite sugen men rädd att den ska rama av så fort jag tar ur/ner i fickan

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Hur då inte ta emot paketet? Dem scannar ju QR koden sen är du tvungen att ta emot det? Mitt ombud har vägrat ta tillbaka ett misshandlat paket eller göra någon anteckning, det går inte har dem sagt.

Då får du anmäla dom till posten att dom inte utför sitt uppdrag på rätt sätt.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaninjägarn:

Hur tycker du den sitter på telefonen? Lite sugen men rädd att den ska rama av så fort jag tar ur/ner i fickan

Har ett likadant i svart och det ska väldigt mycket till att det ska ramla av. Sitter fast ordentligt, har även ett transparent skal från Apple mellan och det sitter minst lika bra på det.

Stavning
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaninjägarn:

Hur tycker du den sitter på telefonen? Lite sugen men rädd att den ska rama av så fort jag tar ur/ner i fickan

Riktigt bra och den noterar var man lämnat plånboken och vibrerar efter en minut när man ”tar” bort plånkan. Inte tappat bort den än, inne på tredje (gillar att byta färg).

Visa signatur

Apple

Permalänk
Skrivet av JonnyE80:

Har ett likadant i svart och det ska väldigt mycket till att det ska ramla av. Sitter fast ordentligt, har även ett transparent skal från Apple mellan och det sitter minst lika bra på det.

Skrivet av Mindfighter:

Riktigt bra och den noterar var man lämnat plånboken och vibrerar efter en minut när man ”tar” bort plånkan. Inte tappat bort den än, inne på tredje (gillar att byta färg).

Najjs, får nog lägga order på en å testa då helt enkelt! Kör deras clear-case så låter bra att det funkat för dig!

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asssor:

Ny TV-bänk, Sonos Beam gen 2 och en garderobsblomma

<Uppladdad bildlänk>

Snyggt!
Jag kollar själv på en Sonos Beam till vårt andra TV-rum som vi håller på att renovera nu. Funkar det bra att använda den för TV-ljudet och emellanåt köra spotify på den? Sker skiftet mellan ljudkälla automatiskt och smidigt?

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Skrivet av anders190:

Dammblåsare från Kompletts bonanza igår, nu ska det städas!

https://i.imgur.com/izvMnTY.jpg

Står det något om hur många liter per minut den blåser? Funderat på liknande, såg att Jula har en i sitt egna sortiment med batteridrivna prylar, den blåser 350L/M

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, 32gb Corsair Vengeance PRO, Powercolor Radeon RX7800XT Red Devil Limited Edition.

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

När avsaknaden av bokstaven "m" får en helt annan innebörd

Synonymer till gamig:
Girig , Hagalen , Rovgirig

https://i.ibb.co/MSJ0DqH/giphy.gif

Det här stämde bättre överrens än förväntat! Råkade nog få en annan persons ex från elgiganten. Noterade inte när jag hämtade ut spelet, men koden från elgiganten på omslaget stämde inte överrens med koden jag fick i smset. Fick även ett påminnelsesms nu idag med att jag ska hämta ut mitt bokade spel <.<

Med tanke på att det var fullbokat och slutsålt överrallt igår så blev någon stackare eventuellt spellös den här helgen </3

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pantburk:

Det vart att uppgradera från mitt 4070Ti då jag störde mig enormt på den fula 16pin adaptern och vill inte köpa nytt nätagg samt att ha i tanken att det kan börja brinna.

Så det vart ett msi 7900 XTX från komplett nu när de har erbjudande.

Riktigt trevligt kort som inte hörs under load som asus 4070Ti kortet kunde göra.

<Uppladdad bildlänk>

Msi radeon rx 7900 xtx gaming trio classic kortet som går att köpa för 14K verkar riktigt trevligt.

Det hörs knappt under full belastning samt inget coilwhine och temperaturerna efter ca en timmes bench i quiet mode blir GPU 59 grader och HOTSPOT 77 grader och då har jag inte världens bästa luftflöde i chassit.

Visa signatur

Asus Tuf Gaming X670E-Plus - Amd 7800X3D Noctua D15 Chromax Black - Corsair 7200MHz cl34 - Msi 4080S Suprim X - Asus Rog Thor 850W 80+ Platinum - Sound Blaster AE-9 - Asus 26.5" ROG Swift PG27AQDM OLED 240Hz

Permalänk
Medlem

Deal-datorn börjar ta form, B550 från Kompletts Bonanza, missade tyvärr 5800X3D.
Sen skar det sig lite med DDR5 men det får gå till en annan dator framöver

Får se vad det om det dyker upp någon bra CPU, har ett 3060 Ti att peta i men vore kul med något lite häftigare till ett bra pris.

Permalänk
Saknad Hedersmedlem
Skrivet av Fraggle1988:

Står det något om hur många liter per minut den blåser? Funderat på liknande, såg att Jula har en i sitt egna sortiment med batteridrivna prylar, den blåser 350L/M

Hej, har tyvärr inte sett någon sådan uppgift på denna. Finns nog bättre dammblåsare än denna för Kompletts ordinarie pris dessutom. För 599kr är jag nöjd för mitt nuvarande behov dock.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JoOngle:

Då min super trogna Kenwood Mikro Kombiugn döde efter 22 års tjänst, letade jag med ljus och lyktar efter en ny ugn, och då blev det en hel vetenskap, vi är ju inte datornördar för ingenting eller hur?

Så det blev en sällsynt Sage 3-in-1 (Breville) Mikro-Air-Fryer-Convection thingy...

<Uppladdad bildlänk>

Stort display, det gillar vi, här kan vi välja mellan att baka, pizza, pommes, bacon, stek, fisk, kyckling, nuggets, choklad, smör, popcorn och massor av andra grejer, den använder Grill + Mikro + Air Fritösen på ett smart sätt så maten kan bli helt perfekt, bye bye 50 tals ugn-koncept.

<Uppladdad bildlänk>

Och första försöket på en frusen pizza blev det bästa jag någonsin har sätt med en kombiugn (eller min gamla ugn), och det var även en billig 21,- Sek frusen pizza från Coop:

<Uppladdad bildlänk>

Om vi jämför med en standard mikro eller kombiugn, så är den ju inte helt billig, ca. 6500,- på netonnet, jag visade pizza bilden för min kompis i Kanada och han blev helt såld så han köpte en med, tur som är för Kanadensaren så säljs den ca. 2000,- billigare i Kanada, ouch!

Efter några dagar med denna, har jag blivit bortskämd, min stackars gamla traditionella ugn med plattor och ugn blir inte använd längre, och jag har fått den lysa idé att det finns inga behov längre för 1950 talets typ. familjeugn som har dominerat oss i årtal, jag tror jag vill komplettera med en extra av denna så jag kan tillaga 2 typer mat samtidig, hej då gammal-ugn-konceptet.

Hur fungerar "kombi ugn"? Blir inte pizzan bara mikrad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zachtionman:

Snyggt!
Jag kollar själv på en Sonos Beam till vårt andra TV-rum som vi håller på att renovera nu. Funkar det bra att använda den för TV-ljudet och emellanåt köra spotify på den? Sker skiftet mellan ljudkälla automatiskt och smidigt?

Jag skulle säga att det fungerar bra. Nu använder jag den inte så mycket till musik, men den kopplar över till TV automatiskt när den känner av att TVn går igång.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoOngle:

Då min super trogna Kenwood Mikro Kombiugn döde efter 22 års tjänst, letade jag med ljus och lyktar efter en ny ugn, och då blev det en hel vetenskap, vi är ju inte datornördar för ingenting eller hur?

Så det blev en sällsynt Sage 3-in-1 (Breville) Mikro-Air-Fryer-Convection thingy...

<Uppladdad bildlänk>

Stort display, det gillar vi, här kan vi välja mellan att baka, pizza, pommes, bacon, stek, fisk, kyckling, nuggets, choklad, smör, popcorn och massor av andra grejer, den använder Grill + Mikro + Air Fritösen på ett smart sätt så maten kan bli helt perfekt, bye bye 50 tals ugn-koncept.

<Uppladdad bildlänk>

Och första försöket på en frusen pizza blev det bästa jag någonsin har sätt med en kombiugn (eller min gamla ugn), och det var även en billig 21,- Sek frusen pizza från Coop:

<Uppladdad bildlänk>

Om vi jämför med en standard mikro eller kombiugn, så är den ju inte helt billig, ca. 6500,- på netonnet, jag visade pizza bilden för min kompis i Kanada och han blev helt såld så han köpte en med, tur som är för Kanadensaren så säljs den ca. 2000,- billigare i Kanada, ouch!

Efter några dagar med denna, har jag blivit bortskämd, min stackars gamla traditionella ugn med plattor och ugn blir inte använd längre, och jag har fått den lysa idé att det finns inga behov längre för 1950 talets typ. familjeugn som har dominerat oss i årtal, jag tror jag vill komplettera med en extra av denna så jag kan tillaga 2 typer mat samtidig, hej då gammal-ugn-konceptet.

Damm! 6500:- för en micro? Fan det är commitment om nåt 😁
Nu får du ju starta microclockers också förstår du väl 😉
Edit. Även om jag tycker det är en galen summa för en micro så blev jag inte direkt mindre imponerad efter att ha läst lite om den och sett några videor 👍

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Damm! 65000:- för en micro? Fan det är commitment om nåt 😁

Nah, dawg. 6500kr.

Permalänk
Medlem

Joinar OLED-klubben med mäktiga 1.3" till mitt hemmabygge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Nah, dawg. 6500kr.

Tack 👌

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoOngle:

Då min super trogna Kenwood Mikro Kombiugn döde efter 22 års tjänst, letade jag med ljus och lyktar efter en ny ugn, och då blev det en hel vetenskap, vi är ju inte datornördar för ingenting eller hur?

Så det blev en sällsynt Sage 3-in-1 (Breville) Mikro-Air-Fryer-Convection thingy...

<Uppladdad bildlänk>

Stort display, det gillar vi, här kan vi välja mellan att baka, pizza, pommes, bacon, stek, fisk, kyckling, nuggets, choklad, smör, popcorn och massor av andra grejer, den använder Grill + Mikro + Air Fritösen på ett smart sätt så maten kan bli helt perfekt, bye bye 50 tals ugn-koncept.

<Uppladdad bildlänk>

Och första försöket på en frusen pizza blev det bästa jag någonsin har sätt med en kombiugn (eller min gamla ugn), och det var även en billig 21,- Sek frusen pizza från Coop:

<Uppladdad bildlänk>

Om vi jämför med en standard mikro eller kombiugn, så är den ju inte helt billig, ca. 6500,- på netonnet, jag visade pizza bilden för min kompis i Kanada och han blev helt såld så han köpte en med, tur som är för Kanadensaren så säljs den ca. 2000,- billigare i Kanada, ouch!

Efter några dagar med denna, har jag blivit bortskämd, min stackars gamla traditionella ugn med plattor och ugn blir inte använd längre, och jag har fått den lysa idé att det finns inga behov längre för 1950 talets typ. familjeugn som har dominerat oss i årtal, jag tror jag vill komplettera med en extra av denna så jag kan tillaga 2 typer mat samtidig, hej då gammal-ugn-konceptet.

Varför fick jag ett sånt jäkla villhöverbegär utav denna?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X (Arctic Liquid Freezer II 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 32 GB G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6400 C32 | ASRock B650E PG-ITX WiFi | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P (Galleri)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nozomi:

Hur fungerar "kombi ugn"? Blir inte pizzan bara mikrad?

Det finns olika typar av Kombi ugnar, den vanligaste sorten är att det finns ett grill element, en fläkt och en mikrovågs funktion i en helt standard kombi ugn, dvs. att du kan mikra och steka kyckling i en kombi ugn utan att det blir mjukt och smakar som ett suddgummi, men blir lite mera knasigt och krispigt.

Sen finns några Kombi ugnar som kan LITE mera, såsom att agera som vanlig ugn, plus grill och sen Mikro.
Och så finns det denna (Sage / Breville) ugnen som har allt. Datorpanel med förhandsvisningar för olika mat uppgifter, och även en luft frityr funktion som "grillar / friterar" maten med så lite olja som möjligt, det gör att du tappar typ hälften i kalorier, men smaken blir kvar, och så är det billigare att använda än en normal ugn.

Pannan förvärms i 3 minuter, sen blir den mikrad några sekunder, sen tänder Luft Frityren och grillen och bläs het ånga/luft kring och över pizzan så den blir riktig krispig.

Några exempel på mat jag har gjord i ugnen, försök att göra det i en vanlig Mikro

Skrivet av RVX:

Damm! 6500:- för en micro? Fan det är commitment om nåt 😁
Nu får du ju starta microclockers också förstår du väl 😉
Edit. Även om jag tycker det är en galen summa för en micro så blev jag inte direkt mindre imponerad efter att ha läst lite om den och sett några videor 👍

Jag tyckte det med i starten, men Inverter-ugnar är inte jättebilliga annars heller, det är en lite dyrare form för mikrovågs teknik som kräver lite dyrare komponenter, men sparar på ström och även har stegvis styrka istället för en timer som bara släcker eller tänder för Mikro röret.

Skrivet av Quenya:

Varför fick jag ett sånt jäkla villhöverbegär utav denna?

Samma orsak som jag fick när min traditionella kombi ugn gick sönder, sen så googlar man alternativen, och några youtube videos dyker upp och man inser att det inte längre finns några intelligenta ugnar, bara billigt ihopsamlat skräp med ett 4-siffrigt LED display och några fancy bakgrundsbelysta knappar, och att hela industrin producerar dessa och inget annat finns.

Sen så börjar man att undersöka om det finns nåt som inte direkt syns på Google.... och så fann jag den där.

Lade till ett bild av min mat för att exemplifiera.
Permalänk
Medlem
Skrivet av fritiofsson:

5800X3D på plats i datorn. Lyckades fånga erbjudandet på komplett bonanzan. Riktigt härlig uppdatering från 2600 som köptes för 5 år sen 🙂<Uppladdad bildlänk>

va fick du den för? den är tillbaka till ordinarie pris nu

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Skrivet av Kethsi:

va fick du den för? den är tillbaka till ordinarie pris nu

den var nedsatt till 2999kr #19948531

Permalänk
Medlem

OK, inte för att jag behövde det egentligen. Men ett trevligt litet set i en bra väska för 179 kr. Bra tyngd i skruvmejseln också. Lite tyngre än vad sådana här kombimejslar brukar vara, så man kan få lite mera kraft.

Permalänk
Saknad Hedersmedlem

Lite blandat, en andra WD Ultrastar DC HC550 18TB HDD till min gamla T20, en bok samt lite förvaring för 3,5" HDD's. Har en uppsättning för 2,5" enheter på gång men lite försenad.

Min första disk som skickades från Komplett var betydligt bättre skyddad än denna från Webhallen. Blir från Komplett när det väl är dags igen (två diskar kvar som bör bytas). Och då har de samma ägare också.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...