Permalänk

Läsplatta

Jag är ute efter en billig men bra läsplatta med bakgrundsbelysning för att kunna läsa böcker på kvällarna utan att ha igång nattlampan.
Ett brett bokformatsstöd, att man kan låna böcker från biblioteket och att den är någorlunda ny är såklart ett plus.
Har den bluetooth till att kunna lyssna på ljudbok i bilen när man pendlar är det ett jättestort plus.

Gärna ingen Amazon-produkt, men skulle gå i nödfall..

Skriv gärna i PM samt vad du skulle vilja ha för den så tar vi det därifrån. Förbetalning med swish samt att jag står för frakt är självklart.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Don't believe everything you think. Believe you don't think everything. Repeat."

Permalänk

Jag har en Kobo Glo Hd med fodral som jag inte använder längre. Saknar en del av de funktioner som du eftersöker, typ inbyggt biblioteksstöd. Men jag har lånat från biblioteket på datorn och fört över till läsplattan via Calibre. Funkar utmärkt.
Den har några år på nacken, men skärmen är samma ppi som alla nya plattor (300ppi) och den klarar de flesta formaten.
Hör av dig om du är intresserad och vill veta mer.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

"Don't believe everything you think. Believe you don't think everything. Repeat."