Permalänk
Medlem

3D Printer

Hej!

Tänker skänka bort min 3D printer - upphämtning som gäller då den är stor.

CREALITY 3D Mini (den är stor) köptes när den kom ut och har sedan dess knappt blivit använd.

Finns i upplands väsby att hämtas från och med imorgon.

Medföjer typ 7-9kg filament.

Ha i åtanke att den bara legat och dammat så man måste justera botten tror jag igen eller fixa alla modds själv då jag körde utan.

Må bäst

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan hämta i helgen!

Permalänk
Avstängd

Kan hämta idag efter jobbet

Skickar PM

Permalänk

Ställer mig i kö, kan komma förbi närsomhelst

Permalänk
Medlem

Köar också

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Kan hämta i helgen!

Skrivet av Leonki:

Kan hämta idag efter jobbet

Skickar PM

Skrivet av LebronJames23:

Ställer mig i kö, kan komma förbi närsomhelst

Det var många intressanta! Jag kanske borde se till att den kommer till någon med intressanta projekt som vi kan få se här på forumet - vad har ni för ideér ni tänkt skapa med den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ATRmayo:

Det var många intressanta! Jag kanske borde se till att den kommer till någon med intressanta projekt som vi kan få se här på forumet - vad har ni för ideér ni tänkt skapa med den?

Jag hade velat testa skriva ut Gundam-modeller och liknande, samt vill göra en ny mini dock till min Switch OLED dock (sån man flyttar kretskortet till).

Permalänk
Medlem

Skulle vara bra backup i delar till att bygga en delta skrivare. Köra klipper på den . Synd att jag hamnar så lång ner i kö. Annars skulle det vara underbar helg projekt

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Jag hade velat testa skriva ut Gundam-modeller och liknande, samt vill göra en ny mini dock till min Switch OLED dock (sån man flyttar kretskortet till).

Lägger dig som prio just nu, skickar mitt nummer till dig via PM.

Glöm inte ladda upp bilder på det du skriver ut

Permalänk
Medlem

Köar också. Har bil och kan hämta när som. Tänker home automation-tillbehör, som adaptrar till strömbrytare t.ex. Och leksaksfigurer till mina brorsöner.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad