Meshify 2 Compact, Ryzen 1600, 16Gb, GTX970, MSI B450I, Evga 650BQ

Permalänk
Medlem

Meshify 2 Compact, Ryzen 1600, 16Gb, GTX970, MSI B450I, Evga 650BQ

Jag tänker inte skönmåla något så blir ingen besviken. Sonen säljer sin gamla dator då han fått en ny, målet är att få ihop till ett Asrock DeskMini x300 som Lan-burk.

Datorn är komplett så när som att disk saknas. Den är dock väldigt dammig då han valt att köra utan glasskivan på sidan. För att vara transparent så är korten tagna som den är idag.

Grafikkortet låter en del från fläktarna men jag misstänker att det har att göra med dammet men kan såklart inte veta och orkar inte lägga tid på att byta kylpasta och ha mig för att kolla.

Komponenterna är

Meshify 2 Compact
Ryzen 1600, AMD stock kylare från en 5000 serie
Ddr4 (2x8,2100) 16Gb,
GTX970,
MSI B450I itx moderkort
Evga 650BQ
3 Corsair fläktar 120 (ingen hub)
1 Fractal 120
2 Fractal 140

Har en påse med kablar till chassi och psu och en manual till chassit som åker med

Göteborg med omnejd löser vi lätt. Skickas helst inte och säljs helst som paket. En deskmini kostar 2000kr vilket inte låter helt orimligt tänker jag så vi börjar där?

Klassiska friskrivningar från allt och alla i alla väder enligt alla konstens regler gäller eller vad man nu bör skriva på slutet.

Kan tillägga att vid snarlika bud så kommer jag prioritera avhämtning pga knölet att skicka så stora grejor

Läs hela annonsen här

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr Börjar la på 2000 plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av sikka:

2 000 kr Börjar la på 2000 plus frakt

Oklart vad frakten kan gå på men får ta reda på det. Vi kör väl till 18 på fredag så hinner jag nog kolla upp det

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 200 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

2 200 kr +frakt

Noterat. Frakt 20 kg med postnord kostar 285 kr. Nu vet jag inte om det väger så mycket men det ger ju en fingervisning om vad max det kan landa på iaf

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem

Du har ett Meshify 2 Compact chassi hehe Du kommer få bättre bud om du ändrar rubriken

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av BennyZ:

Du har ett Meshify 2 Compact chassi hehe Du kommer få bättre bud om du ändrar rubriken

Ja se där, som sagt, grabbens dator men stort tack för att du påpekade detta så att jag kunde korrigera.

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 300 kr Jag kan hämta. Bor en bit utanför Göteborg
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 600 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 700 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Krumpa:

2 700 kr Hämtar

Stänger nu så tar vi resten i pm

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

——————
It’s life…