RX 5700XT, 3700X, B550-F, 32GB DDR4, Vattenkylningsdelar e.t.c

Permalänk
Medlem

RX 5700XT, 3700X, B550-F, 32GB DDR4, Vattenkylningsdelar e.t.c

Säljer av lite delar som blivit över efter uppgradering.

Jag är inte första ägare på någon av komponenterna (förutom disken). Kvitto finns på de flesta av komponenterna, likaså emballage. Men allt kan packas och skickas oavsett om originalemballage finns eller inte. Alla komponenterna är testade och fullt fungerande 23/4 därefter nerpackade i väntan på försäljning.

Saker att förhålla sig till:

  • Jag förbehåller mig rätten att själv välja vem jag säljer till och vilken anledning jag vill.

  • Köpare som köper allt(eller det mesta) i ett paket och hämtar sakerna snabbt, enkelt, utan krångel och respektlösa skambud kommer premieras och paketpris kan göras.

  • Ska sakerna skickas så är det betalning först som gäller och sedan skickas sakerna.

  • Om det ska skickas så tar jag INGET SOM HELST ANSVAR FÖR TRASIGA KOMPONENTER !

  • Allt är testat och fungerar felfritt när det lämnar mig. Fraktbolagens hantering tänker jag inte gå i god för och återigen, jag tar INGET ansvar för trasiga komponenter.

Komponenterna finns att hämta i Halmstad.

------------------------------------------------------------------------------------

1. Asus RX-5700XT med modellbeteckning 90YV0D80-U0NA00.[/li]
Kortet har körts vattenkylt med ett EK-Vector Nickel-Acetal och säljes således med vattenblocket på. Någon originalkylare(luftkylare) finns dock ej kvar. Ingen mining eller extremöverklockning har gjorts på kortet, det har gått svalt och fint, något undervoltat. Kvitto och originalemballage finns kvar till kortet. Inga andra tillbehör än det du ser på bild följer med.

Pris:Bud under 4000kr kommer ignoreras.

------------------------------------------------------------------------------------

2. Asus Strix B550-F Gaming.
Inte mycket att säga om kortet mer än att allt funkar som det ska. Det ha rullat på stabilt och fint den kortat det varit i min ägo(satt i ett färdigt datorbygge som köptes för en tid sedan). Något originalemballage finns ej till detta, men det kan som sagt ändå packas och skickas om så önskas. Inga andra tillbehör följer med.

Pris: Bud från 700kr.

--------------------------------------------------------------------------------------

3. AMD Ryzen 7 3700X
Inte mycket att säga här heller, all vet vad det är. Den funkar och presterar som den ska. Den har rullat på svalt och fint vattenkylt med PBO påslaget i UEFI. Så den har inte pressats på något som inte stöds av tillverkaren. Kvitto och orginalkartongen finns, men ingen medföljande luftkylare. Det är ENDAST processorn som säljes.

Pris: Bud från 1500kr

--------------------------------------------------------------------------------------

4. Corsair Dominator Platinum RGB 32GB(4x8) 3200mhz CL16
Har körts med D.O.C.P påslaget i UEFI, ingen utöver det. Fungerar stabilt och fint som dom ska.
Kvitto och kartong finns.

Pris: Bud från 700kr

--------------------------------------------------------------------------------------

5. WD Blue SN550 M.2 2280 1TB
Köpt 2021-04-29, kvitto, garanti och kartong finns kvar. Funkar som den ska, använts som backup.

Pris: Bud från 500kr

-------------------------------------------------------------------------------------

6. Bykski distroplatta avsedd för Lian Li PC-011 Dynamic med tillhörande DDC Pump och
inbyggd RGB. Allt funkar som det ska, isärplockad, rengjord efter användning. Det är endast plattan(med skruv) och pumpen(monterad) som säljes, så som du ser den på bild. Inga andra tillbehör.

Pris: Bud från 800kr

--------------------------------------------------------------------------------------

7. EK-Velocity AM4 Nicke+Acetal RGB
Endast blocket med monteringsanordning säljes, så som du ser det på bild. Inga andra tillbehör följer med. Blocket har sköljts ur noga med vätska avsett för ändamålet, men ej öppnats för rengöring.

Pris: Bud från 500kr

--------------------------------------------------------------------------------------

8. En samling med vinklar och anslutningar till "hårda rör" 16mm, från EK.
Säljes endast som ett paket.

Pris: Bud från 300kr

-------------------------------------------------------------------------------------

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Eftersom det finns begränsningar i annonsmallen på antal bilder så har jag ladda upp några bilder till på komponenterna och delar länkarna här om någon skulle vara intresserad.

https://ibb.co/xMtXLCG
https://ibb.co/n8jV3nn
https://ibb.co/svXw6z7
https://ibb.co/HGVRNRY
https://ibb.co/LZBHXtd
https://ibb.co/4J2LP5y

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Ryzen 7 3700X plus m2 ssd 2000 plus frakt

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem

Akulle det kunna gå att köpa 2*8gb ram för 350kr + frakt?

Permalänk

Jag tar gärna dom andra 2x8gb ram för 350:- + frakt isf

Permalänk

5. WD Blue SN550 M.2 2280 1TB - 500kr + frakt

Permalänk
Medlem

4. Corsair Dominator Platinum RGB 32GB(4x8) 3200mhz CL16
5. WD Blue SN550 M.2 2280 1TB

1250:- + frakt för minnen och ssd

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem

750 + frakt för moderkortet.

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Inaktiv

5. 550+frakt 1TB SN550

Permalänk
Medlem

Samtliga bud noterade.

@IIcx och @Dorkchicken jag delar ogärna på minneskittet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Cpu, mobo, minnen samt ssd 3400kr +frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk

5. WD Blue SN550 M.2 2280 1TB - 600kr + frakt

Permalänk
Medlem

Nya bud noterade !

@Edin1984 ligger bäst till med sitt "paketbud", hittills.

Vi kör budgivningen till imorgon (Lördag) 22:00, vi fixar med betalning samt packa för leverans under söndagen och skickar söndagkväll eller senast måndag morgon.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

2,3,4,5 3450:- kan ev hämtas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Cpu, mobo, minnen samt ssd 3400kr +frakt

3500kr + frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Jag har fått ett bud på hela paketet och upphämtning som helt enkelt är för bra för att säga nej till.
Så jag väljer att avsluta hela annonsen här.

Jag tackar så hjärtligt för visat intresse och lycka till i jakten på prylar och nördigheter !

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur