GingerClockers - själlös dryck som är oväntat bra

Permalänk
Benchmaskin 🍞

GingerClockers - själlös dryck som är oväntat bra

Törst hörde av sig till oss efter att ha sett vår "ärliga recension" (deras ord) av Real Kola-dryckerna, och ville skicka över deras nya Real Ginger. Är vi riktiga youtubers nu?

Permalänk
Medlem

Kul, jag gillar också Ginger ale och Ginger Joe (måste vara iskall, är på gränser till för sliskig). Testade ni den kall eller varm?

Permalänk
Medlem

Själlös dryck 😂

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av joabor:

Kul, jag gillar också Ginger ale och Ginger Joe (måste vara iskall, är på gränser till för sliskig). Testade ni den kall eller varm?

Kall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BadNewsBrod:

Själlös dryck 😂

Nu låter jag nog som en gammal gubbe men blev inte detta uttjatat för typ 10 år sen, längesen man såg en sån referens nu

Vet inte om alla skrattar lika mycket fast kanske är bättre att dom det gäller yttrar sig än jag kanske 🤷‍♂️

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Nu låter jag nog som en gammal gubbe men blev inte detta uttjatat för typ 10 år sen, längesen man såg en sån referens nu

Vet inte om alla skrattar lika mycket fast kanske är bättre att dom det gäller yttrar sig än jag kanske 🤷‍♂️

Den nya generationen upptäckte precis de gamla klippen och skämten och tyckte det skulle passa för Swec att ge sig på alla rödhåriga. Det är inte riktigt samma samhälle idag som förr, idag blir alla kränkta så lätt så hade jag varit Swec hade jag plockat bort det här inlägget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Nu låter jag nog som en gammal gubbe men blev inte detta uttjatat för typ 10 år sen, längesen man såg en sån referens nu

Vet inte om alla skrattar lika mycket fast kanske är bättre att dom det gäller yttrar sig än jag kanske 🤷‍♂️

Nu citera jag ju bara rubriken här och inget jag själv komponera ihop 😂

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dem8n:

Den nya generationen upptäckte precis de gamla klippen och skämten och tyckte det skulle passa för Swec att ge sig på alla rödhåriga. Det är inte riktigt samma samhälle idag som förr, idag blir alla kränkta så lätt så hade jag varit Swec hade jag plockat bort det här inlägget.

Japp, jag tillhör dom som tycker att folk är lite väl lättkränkta men efter att själv växt upp i skolan när det var väldigt populärt/sanktionerat & nästan påhejat att mobba & trakassera folk som råkar ha ett visst fysiskt attribut så hmm ja…speciellt nu när folk börje inse vikten av mental hälsa så kanske vissa som fått utstå dessa trackasserier i tex skolgången inte tycker att det är jätteroligt att gamla plågor ploppar upp igen, kanske

Men som sagt, gäller inte mig men så bättre att någon annan betygsätter detta men ja…

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Det finns ju en Bundaberg i kylen också som jag hade med mig, det är en ginger beer med lite lagom kick i

Spännande att se annorlunda drycker, men det är väl inte dags att byta namn sweTörsters helt? Skulle vara kul att se något annat nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av joabor:

Kul, jag gillar också Ginger ale och Ginger Joe (måste vara iskall, är på gränser till för sliskig). Testade ni den kall eller varm?

Testa Ginger Beer Premium Quality på Willys, 6kr burken och det är bra krut i dom sen är dom inte så sliskiga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Nu låter jag nog som en gammal gubbe men blev inte detta uttjatat för typ 10 år sen, längesen man såg en sån referens nu
Vet inte om alla skrattar lika mycket fast kanske är bättre att dom det gäller yttrar sig än jag kanske 🤷‍♂️

Jag är skitgammal men fattar ändå inte referensen. Vad syftar den på? Film? Spel?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dem8n:

Den nya generationen upptäckte precis de gamla klippen och skämten och tyckte det skulle passa för Swec att ge sig på alla rödhåriga. Det är inte riktigt samma samhälle idag som förr, idag blir alla kränkta så lätt så hade jag varit Swec hade jag plockat bort det här inlägget.

Plocka bort inlägget känns lite väl. Det är en lättsam blinkning till en gammal video/ south park som kanske är minst lika känt som originalet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Supreme8001:

Jag är skitgammal men fattar ändå inte referensen. Vad syftar den på? Film? Spel?

Att rödhåriga(gingers) inte har någon själ.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Banco:

Att rödhåriga(gingers) inte har någon själ.

Om det någonsin varit ett skämt vet jag inte, men för ett antal hundra år sedan så fanns det folk som faktiskt trodde att det var sant.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Supreme8001:

Jag är skitgammal men fattar ändå inte referensen. Vad syftar den på? Film? Spel?

Southpark gjorde ett avsnitt om det där Cartman hetsade mot gingers och påstod att de inte hade någon själ (vilket är en uppfattning som har funnits historiskt i vissa befolkningar och så, ofta framför allt albinos där övriga såg annorlunda ut eller så). En unge svarade på detta med en video där han var sur på Southpark för att de sa att gingers inte hade någon själ. Southpark svarade på detta genom att göra en parodi av denna video med Cartman där han, efter att ha ovetandes sminkats till en ginger, gjorde liknande uttalanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Testa Ginger Beer Premium Quality på Willys, 6kr burken och det är bra krut i dom sen är dom inte så sliskiga.

Den är riktigt bra. Väldigt intetsägande burk men nomnom

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Testa Ginger Beer Premium Quality på Willys, 6kr burken och det är bra krut i dom sen är dom inte så sliskiga.

Skrivet av Hymer:

Den är riktigt bra. Väldigt intetsägande burk men nomnom

Jaaa från EMD Bräu!
Här kommer en utmaning till SwecLäskers och alla andra dessutom.. lukta på den (nära ytan) när ni precis hällt upp ett glas.

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com