Reklamera ett inlägg.

Permalänk
Medlem

Reklamera ett inlägg.

Bara ett dåligt skämt.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

Say what..?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Postat 06:08 mellan fredag/lördag. Nån som är på väg hem från en sen krogrunda månne?

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Hedersmedlem

Om du är högröd i ansiktet och hänvisar till garantilagen så ska det inte vara några problem. Om personalen i kassan inte känner till den kan du påminna dem genom att kasta hårdvara omkring dig. Kräv därefter att få prata med VD:n så löser han problemet, bara du säger de magiska orden ”kunden har alltid rätt”.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd låst*

Vi håller där

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord