Permalänk
Medlem

Projektor Köpes

Är ute efter en projektor. Jag har några krav, som t.ex. stöd för takfäste och inte en uråldrig modell. Jag tänker mig runt 1000kr, max 1500kr om den är värt det. D.v.s. inga 10 000kr modeller. Lampan ska inte heller vara slutbränd.

Skriv vad ni har och vad ni kan tänka släppa den för. Kan hämta upp i närheten av Malmö eller betala frakt ifall den behöver skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Synd att du inte vill ha en uråldrig.
En Z3 med trasig display. Gula piklarna har läst sig över större delen av skärmen
En Z3 som är felkalibrerad. Färg, ljus kontrast. I service menyn.
Hade tänkt ge bort dem eller ta några hundra lappar för båda. Några trasiga lampor ingår. Men orginal hus.
720p native.
Har component in så fungerar med gamla spelkonsoler. Men ja. de ligger bara som extra och tar plats.

Har du några du är intresserad av? Så man får en referens.
Inte gamla, max 1500kr låter som gamla. Eller varianter som inte går att titta på film på. Men visa en Powerpoint på. Med varierat resultat.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hACmAn:

Synd att du inte vill ha en uråldrig.
En Z3 med trasig display. Gula piklarna har läst sig över större delen av skärmen
En Z3 som är felkalibrerad. Färg, ljus kontrast. I service menyn.
Hade tänkt ge bort dem eller ta några hundra lappar för båda. Några trasiga lampor ingår. Men orginal hus.
720p native.
Har component in så fungerar med gamla spelkonsoler. Men ja. de ligger bara som extra och tar plats.

Har du några du är intresserad av? Så man får en referens.
Inte gamla, max 1500kr låter som gamla. Eller varianter som inte går att titta på film på. Men visa en Powerpoint på. Med varierat resultat.

Tack för erbjudanden men hittade något till slut. Blev en BenQ TH681 för 1500kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zapa:

Tack för erbjudanden men hittade något till slut. Blev en BenQ TH681 för 1500kr.

Såg ju klart roligare ut. Fattade inte om den hade optiisk ändring av bilden verticalt. Men om inte så kan du säkert ändra takfästet snarare än behöva använda den digitala varianten. Några cm till en decimeter ger nog bättre bild än att använda digitala lekstugan som projektorer brukar ha.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hACmAn:

Såg ju klart roligare ut. Fattade inte om den hade optiisk ändring av bilden verticalt. Men om inte så kan du säkert ändra takfästet snarare än behöva använda den digitala varianten. Några cm till en decimeter ger nog bättre bild än att använda digitala lekstugan som projektorer brukar ha.

Den har keystone eller vad det nu heter, blir en stor förbättring från min gamla Kinaprojektor. Fick med ett takfäste så slutresultatet kommer se fin ut.

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.