1080 Ti Founders Edition (Asus)

Permalänk
Medlem

1080 Ti Founders Edition (Asus)

Säljer min gamla trotjänare, köpt på Inet i samband med release mitten 2017. Kvitto kan fås vid behov, men har naturligtvis ingen garanti kvar.

Funkar dock felfritt, har varit vattenkylt större delen av tiden men levereras med original Founders-kylaren. Har också bara körts i "normal" användning, ej mining eller dylikt.

Enda anmärkningen är att jag tror jag kan få viss coilwhine i specifika situationer på min rigg - mig veterligen är det bara i menyn på Dota jag märkt av detta, men det kan ju komma att variera med andra nätagg osv.

Finns i Vänersborg, men kan avlämnas även i Göteborg efter överenskommelse. Kan även skickas, men fraktkostnad tillfaller isf köparen.

Budgivning från 3000kr. Betalning sker via Swish.

Notera att jag förbehåller rätten att välja köpare utifrån sammanvägd bedömning, eller behålla kortet i det fall inga bud är till belåtenhet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

3700+Frakt

Visa signatur

MSI 890FXA-GD70 -l- AMD Phenom II X6 1055T~3.75GHz -l- 4GB (2x2GB) DDR3 Corsair XMS3 -l- Sparkle GeForce GTX 470~CC 721MHz MC 1750MHz

Permalänk
Medlem

@Saber3K kan jag fråga vad har hänt till vattenblocket? Kanske finns det kvar?

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rebe1:

@Saber3K kan jag fråga vad har hänt till vattenblocket? Kanske finns det kvar?

Det ska finnas någonstans, men jag får kolla på det. Ligger sannolikt nedpackat på vind just nu. Är iaf EK isf.

Permalänk
Avstängd

4000kr plus f

Permalänk
Medlem

4100kr+frakt

Visa signatur

MSI 890FXA-GD70 -l- AMD Phenom II X6 1055T~3.75GHz -l- 4GB (2x2GB) DDR3 Corsair XMS3 -l- Sparkle GeForce GTX 470~CC 721MHz MC 1750MHz

Permalänk
Avstängd

4200 plus f

Permalänk
Medlem

****+frakt

Permalänk
Medlem

Avslutad!

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.