Grafikkort till MSRP från Proshop

Permalänk
Medlem

Grafikkort till MSRP från Proshop

Hej!

Är det någon som lyckas köpa ett "MSRP" grafikkort från Proshop när dom finns i lager?
Har suttit med riktigt låg ping väldigt väldigt många gånger (kl 14:00 när dom går att köpa) men aldrig lyckats.

Undrar

Joakim

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem

Inte jag heller, har säkert försökt 10ggr med 3080Ti nu. Det är inte mer än 2-3 kort åt gången, ibland några fler. Det tar slut innan hjärnan hinner säga åt pekfingret att klicka på musknappen. Ibland släpper dom korten innan 14:00 också så dom är redan borta långt innan 14. Ibland sparar dom några och släpper senare under dagen vid någon random tid. Orkar inte slösa mer tid på Proshop.

Permalänk
Medlem

Jag fick tag i ett MSI Ventus 3080 ti till MSRP dvs 12900 kr. Men jag väntar på ett 3080 kort beställt 29 sept från Netonnet.
Beror på ifall jag får det i så fall kommer jag att sälja mitt 3080 ti för jag spelar inte så mycket.

Permalänk
Samsung Sverige

När 3090 släpptes så fick jag (Pontus) tag i ett för MSRP hos Proshop, vilket för det kortet låg någonstans kring 18 loppor. Idag känner jag mig förstås nöjd över det men då var det rätt tufft att svälja.

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Jag kunde köpa en GIGABYTE GeForce RTX 3060 EAGLE för MSRP från Proshop på lanseringsdagen.

Visa signatur

i7-14700KF | TUF B660+ WiFi D4 | RTX 4080 | 64GB @3400MHz | CM TD500 Mesh | CM ML240L V2 | 1TB Kingston KC3000 + 1TB Kingston NV1 | 35" Curved 3440x1440p 120Hz