Rensning av komponenter och fläktar

Permalänk

Rensning av komponenter och fläktar

Efter ett nyligt datorbygge så har jag här en del komponenter som jag behöver bli av med:

3x Noctua NF-A9x14 PWM där två av fläktarna är gamla och välanvända, men pushar på luft ändå. En av dem har ett klickande ljud, men om man inte stör sig på det så fungerar den utmärkt. Den sista är nästan helt ny. Alla fläktarna kommer med originaltillbehör.
Nypris: 199kr

1x CM SickleFlow 120 som är helt oanvänd, dock helt utan tillbehör.
Nypris: 100kr

1x Noctua NH-U9B SE2 som saknar en originalfläkt (har dock satt dit en SickleFlow 92 som man kan se på en av bilderna). Den kommer med monteringskit för intel 115X samt AM4 (dock enbart i en riktning). Minns jag rätt så produceras inte denna lilla best, och den gör ett himla bra jobb i små chassin.
Nypris: 550kr

1x Corsair CX600M 600W Bronze med alla tillhörande kablar. Över 7 år gammalt och dammigt, men det tuffar på ändå.
Nypris (när det fortf. tillverkades): 650kr

Sist men inte minst har jag ett Fractal Design Node 304 som saknar en hel del tillbehör (se bild på det som finns kvar i chassit), men det skänker jag bort mot upphämtning. Det finns dock delar så att det går att bygga ihop. Så är man sugen på att bygga något litet bygge så är det fritt fram att ta det ifrån mig!

Jag premierar upphämtning i Västra Frölunda (Göteborg), men kan nog få allt skickat förutom chassit för fraktkostnad!

Kom med bud!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

150+frakt för PSU

Permalänk
Skrivet av Firefury:

150+frakt för PSU

Noterat!

Permalänk

Hej, 304 chassit hade passat perfekt för ett projekt jag håller på med. Så om det finns kvar hämtar gärna det.