Tråd för tiggande av rabattkoder

Permalänk
Medlem

Tråd för tiggande av rabattkoder

Vi har i dagsläget en tråd där man får dela med sig av rabattkoder, vilket är skitbra.
Det ger forummedlemmarna en chans att handla diverse grejer billigare, endast på bekostnad av kodutgivaren.
Det har väckts lite röster i den tråden om att många sitter på koder som de får varje månad via tex benify men de orkar inte lägga ut 100 koder i månaden för att någon kanske använder dem.
@anon910 började med att förslå att man kanske ska få fråga efter koder vilket idag är strängerligen förbjudet i tråden, så jag utvecklade det till att vi kanske ska ha en specifik tråd för att fråga efter rabattkoder.
Men! Jag tror inte det är en god ide att det är en tråd som är "free-for-all" utan kanske behöver ganska hårda krav för att ens se den. Dvs inloggad medlem som har varit medlem i TEX 3 månader och skrivit 10 inlägg i forumet. För att slippa att random personer skapar profiler här på sweclockers bara för att tigga koder.
Det skulle gynna alla medlemmar som handlar saker på internetz.

Taggar även dig här @NordhNet

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

Tycker det låter kanon.
Jag har många gånger gjort beställningar och letat koder, dock aldrig frågat här då det är förbjudet, men alla jag hittat här på SC har alltid varit användna tyvärr :/

Visa signatur

Moderkort: ROG STRIX Z390-F GAMING CPU: Intel Core i9-9900k @ 5.2Ghz
RAM: G.Skill Trident Z 32GB 3200MHz GPU: Gigabyte 2080Ti 11GB Gaming OC
M.2: Samsung EVO 960 M.2 250GB M.2: Samsung 970 EVO 500GB SSD: OCZ TR150 480GB PSU: Seasonic PRIME 1300W Gold
Kylare: ASUS ROG Ryujin 360mm Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL ROG Certified
Skärmar: 2x Asus VN247h | x1 Predator xb1 27

Permalänk
Medlem

Något nytt angående detta? Tycker också det låter som en bra idè.

Permalänk

Är ju bara att alänga upp en annons i marknaden?

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows