Två st. Asus GTX 1070 det ena Turbo.

Permalänk
Avstängd

Två st. Asus GTX 1070 det ena Turbo.

Hej,
Säljer nu iväg två GTX kort då mitt AMD Athlon 2 Moderkort ej pallar mina längre tydligen, lägligt då förtjänsten inte är i närheten :).

ASUS EXPEDITION GeForce GTX 1070 8GB & ASUS GeForce GTX 1070 Turbo 8GB (TURBOGTX1070TI8G). Jag renoverade dem i vintras med ny kylpasta, total rengöring, check av fläktar etc.

Jag minade med korten i ca. 100 dagar total tid utan att stöta på problem förens nu när jag demonterade riggen för någon månad sedan och Moderkortet & CPU'n med över ett decennium på nacken gav upp.

Har sedan dess stresstestat GPUerna i flera olika tester & bänkat dem. Inga problem de presterar väl och stod på i ca ett dygn med kombustor. Maxat i 2 K.

värderar smidighet och tydlighet i kommunikation samt ev. försäljning. Kan skickas.

bud mottages & uppskattar som sagt klarhet och smidighet.
Jag kör ett 1080 MSI 8 GB i min Desktop nu i det fall någon jagar ett sådant, jag vill i första hand täcka upp den del av investeringen jag lagt ner i korten som jag ej har fått ut via miningen ännu.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000:- + frakt

Permalänk
Medlem

1100 :- + frakt för Expedition kortet

Visa signatur

Lyset är på men ingen är hemma.

Permalänk
Medlem

1000kr + frakt för turbo, betalar via swish

Permalänk
Medlem

1150 + frakt

Permalänk
Medlem

Ni som inte specar vad ni budar på kan gärna göra det för att underlätta för oss andra som är med i budgivningen.

Visa signatur

Lyset är på men ingen är hemma.

Permalänk
Medlem

2300+ frakt för båda

Permalänk
Medlem

2600 plus frakt

Permalänk
Medlem

1600 plus frakt för ett av korten (helst Expedition).

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

2700+ frakt för båda

Permalänk
Medlem

3000 plus frakt

Permalänk
Medlem

3100+ frakt

Permalänk
Medlem

3400 kr + frakt för båda

Permalänk
Medlem

3500 kr plus frakt för båda.

Permalänk
Medlem

3600+ frakt för båda

Permalänk
Medlem

3700 kr plus frakt.

Permalänk
Medlem

3800+ frakt

Permalänk
Medlem

3900+ frakt. Båda korten.

Permalänk
Avstängd

Jag har nu mottagit en antal bud och börjar närma mig min smärtgräns som lägst.

Jag har skrivit till de högsta budgivarna och de har nu 90 min på sig att svara. Min smärtgräns är 4000:-

Jag hade velat ha vad jag gav i våras 5000:- men vill ha en snabb affär. Om någon vill kräma ut 5000:- för de båda har ni 90 min på er!

Permalänk
Medlem

Kan nämna att jag har betalat för korten nu.

Permalänk
Avstängd

Annonsören har avslutat denna annons.