Söker GPU och PSU ev CPU för bygge till dottern

Permalänk
Medlem

Söker GPU och PSU ev CPU för bygge till dottern

Som rubriken lyder är jag på jakt efter en GPU och PSU främst då det är det sista som saknas till ett komplett bygge.

GPU Runt 600kr kankske nått i still med AMD 290/x Nvidia 780 med tanke på dagens priser kan jag absolut betala lite mer för en riktigt bra deal.

PSU minst 500W gärna 650/750W <500KR behöver väl finnas iaf 3/4 sata 2x 8Pin PCI-E och 24pins och cpu 8/4pin molex är inget måste men ett plus.

CPU socket 1150 den vi har i dags läget är av det lägre segmentet typ celeron eller vad dom heter.

Kan hämta vid inte allt för lång tur annars står jag för frakt. skriv gärna PM eller i kommentarerna om ni har nått som passar med prisförslag.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

Har en i5-4570 200kr + frakt?

Permalänk
Medlem

Tjena! Jag har ett nätaggregat på 550W.
Fläkten surrar aningen mer än normalt när nätaggregat får en större belastning. Annars fungerar det felfritt.
300 kr?

Permalänk

Tja

har en GTX 950 2GB

kom med bud om du intresserad

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fillan11:

Tjena! Jag har ett nätaggregat på 550W.
Fläkten surrar aningen mer än normalt när nätaggregat får en större belastning. Annars fungerar det felfritt.
300 kr?

Intressant inväntar tills nästa helg om det inte kommer in nått bättre så får vi se.

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem
Skrivet av killersplace:

Tja

har en GTX 950 2GB

kom med bud om du intresserad

Jag inväntar tills nästa helg om jag får nått bättre förslag annars är jag villig att ge tot 450 med frakt inkluderat för kortet.

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Skrivet av QnoX:

Jag inväntar tills nästa helg om jag får nått bättre förslag annars är jag villig att ge tot 450 med frakt inkluderat för kortet.

ok läger ut den på tradera

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk
Medlem
Skrivet av killersplace:

ok läger ut den på tradera

Absolut 👍

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m