[BUD] Inet Mejselkit [Alla intäkter går till Barncancerfonden]

Permalänk
Medlem

[BUD] Inet Mejselkit [Alla intäkter går till Barncancerfonden]

Hallå,

Jag hade turen att få tag i några Mejsel-kit från Inet till vrakpris. Jag behöver dock inte alla dessa utan har gett bort några stycken och tänker att jag ska försöka sälja ett kit för att ge alla intäkter till Barncancerfonden, för att det känns lite extra i pappahjärtat när jag hör om barn som får cancer, och vanligtvis själv inte har råd att bidra med tanke på att jag är student. Så behöver du ett och vill göra en god gärning, buda gärna!

Det jag har är följande:

Pris: Budgivning! Ordinarie pris idag är 159 kr. Jag tänkte att vi avslutar budgivningen på söndag klockan 21.00.

Jag delar gärna på frakten om det skall skickas.

Bildbevis på donationen kommer att läggas in i tråden efter avslutad affär!

Väl mött!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Sorry för off topic men både när jag läste om tipsen i fyndtråden och när jag nu läser din rubrik så har jag läst Inet matjesill och blivit väldigt konfunderad.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Budar 100 + frakt

Delar borttagna /Mod
Permalänk
Medlem

159kr men på ett villkor; Ge bort den till någon i tråden som behöver den mer än mig =).

Permalänk
Medlem

300 kr!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Verkar som vi har många hjältar här i tråden! Grymt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Verkar som vi har många hjältar här i tråden! Grymt!

Du är en av dom! Nu hoppas vi på mer!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag tänkte buda 100 kr för jag gilla din ide med att skänka pengarna till barncancerfonden. Sen när buden ökade mer än vad jag hade råd så skänkte jag 100kr i alla fall. Fast jag skicka de till barncancerfonden direkt.