[BUD] Inet Mejselkit [Alla intäkter går till Barncancerfonden]

Permalänk
Medlem

[BUD] Inet Mejselkit [Alla intäkter går till Barncancerfonden]

Hallå,

Jag hade turen att få tag i några Mejsel-kit från Inet till vrakpris. Jag behöver dock inte alla dessa utan har gett bort några stycken och tänker att jag ska försöka sälja ett kit för att ge alla intäkter till Barncancerfonden, för att det känns lite extra i pappahjärtat när jag hör om barn som får cancer, och vanligtvis själv inte har råd att bidra med tanke på att jag är student. Så behöver du ett och vill göra en god gärning, buda gärna!

Det jag har är följande:

Pris: Budgivning! Ordinarie pris idag är 159 kr. Jag tänkte att vi avslutar budgivningen på söndag klockan 21.00.

Jag delar gärna på frakten om det skall skickas.

Bildbevis på donationen kommer att läggas in i tråden efter avslutad affär!

Väl mött!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Sorry för off topic men både när jag läste om tipsen i fyndtråden och när jag nu läser din rubrik så har jag läst Inet matjesill och blivit väldigt konfunderad.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Budar 100 + frakt

Delar borttagna /Mod
Permalänk
Medlem

159kr men på ett villkor; Ge bort den till någon i tråden som behöver den mer än mig =).

Permalänk
Medlem

300 kr!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Verkar som vi har många hjältar här i tråden! Grymt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Verkar som vi har många hjältar här i tråden! Grymt!

Du är en av dom! Nu hoppas vi på mer!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag tänkte buda 100 kr för jag gilla din ide med att skänka pengarna till barncancerfonden. Sen när buden ökade mer än vad jag hade råd så skänkte jag 100kr i alla fall. Fast jag skicka de till barncancerfonden direkt.

Om det är fler än jag som känner likadant och också vill skänka så är barncancerfondens Swish nr : 90 20 900

https://www.barncancerfonden.se/jag-vill-bidra/ge-en-gava/

Tack för inspirationen Viktorph

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Tack för det & för att även du hjälper till att styra upp tråden. 😊

Skrivet av slyclock:

Jag tänkte buda 100 kr för jag gilla din ide med att skänka pengarna till barncancerfonden. Sen när buden ökade mer än vad jag hade råd så skänkte jag 100kr i alla fall. Fast jag skicka de till barncancerfonden direkt.

Om det är fler än jag som känner likadant och också vill skänka så är barncancerfondens Swish nr : 90 20 900

https://www.barncancerfonden.se/jag-vill-bidra/ge-en-gava/

Tack för inspirationen Viktorph

Fantastiskt fint gjort av dig! 🙏

Permalänk
Medlem
Skrivet av slyclock:

Jag tänkte buda 100 kr för jag gilla din ide med att skänka pengarna till barncancerfonden. Sen när buden ökade mer än vad jag hade råd så skänkte jag 100kr i alla fall. Fast jag skicka de till barncancerfonden direkt.

Om det är fler än jag som känner likadant och också vill skänka så är barncancerfondens Swish nr : 90 20 900

https://www.barncancerfonden.se/jag-vill-bidra/ge-en-gava/

Tack för inspirationen Viktorph

Bra idé! Gjorde precis samma sak

Tack också till dig @Viktorph

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Annonstråd rensad*

Tjafs, spydiga, onödiga och illa kommentarer hör hemma i skräpkorgen och inte på SweClockers!

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Can0n:

Bra idé! Gjorde precis samma sak

Tack också till dig @Viktorph

Fint gjort av dig också! 🙏

Permalänk
Medlem
Skrivet av slyclock:

Jag tänkte buda 100 kr för jag gilla din ide med att skänka pengarna till barncancerfonden. Sen när buden ökade mer än vad jag hade råd så skänkte jag 100kr i alla fall. Fast jag skicka de till barncancerfonden direkt.

Om det är fler än jag som känner likadant och också vill skänka så är barncancerfondens Swish nr : 90 20 900

https://www.barncancerfonden.se/jag-vill-bidra/ge-en-gava/

Tack för inspirationen Viktorph

Grymt! Gjorde likadant då jag inte behöver några fler verktyg här hemma men oavsett så hade jag tänkt bjuda 200kr så det fick bli en gåva istället direkt till barncancerfonden.

Bra initiativ!

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbeharry:

Grymt! Gjorde likadant då jag inte behöver några fler verktyg här hemma men oavsett så hade jag tänkt bjuda 200kr så det fick bli en gåva istället direkt till barncancerfonden.

Bra initiativ!

Härligt! Fint gjort av dig!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Kärlek!

Permalänk
Hedersmedlem

Härligt initiativ <3

Permalänk
Medlem

Härligt att fler bidrar. Väldigt fint gjort! 😊

Permalänk
Medlem

Härligt initiativ, klart man är med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av T4kti:

https://i.imgur.com/wTko6l2.jpeg

Härligt initiativ, klart man är med.

Grymt jobbat! 😊🙏

Permalänk
Medlem

http://imgur.com/a/uexP2w7

Hoppas nu fler gör det samma

Permalänk
Medlem

Det ser ut som att den lyckliga vinnaren till världens dyraste mejselkit blev @Wasp på 400 kr. Du får inte bara ett grymt mejselkit, utan också beviset på att du är en fantastisk individ som hjälper till att stötta forskningen. Det är inte fy skam!

Jag hoppas ingen av oss får genomgå denna hemska sjukdom. Det är extra speciellt när det är våra barn som drabbas också.

Stort tack till alla som varit med och bidragit. 🙏

Permalänk
Medlem

I enighet med @Wasp så har han lagt till den vinnande summan som en extra donation på hans månadsgivande till Barncancerfonden. Han kommer därför att posta ett skärmdump på detta istället för att jag gör det. Så det inte blir några oklarheter varför jag inte har postat något som jag utlovat.

Ha det fint allesammans!