Permalänk
Medlem

Nintendo Switch köpes

Hej,

På jakt efter en sen julklapp till systerbarnen och har tänkt mig en Nintendo switch. Jag köper gärna den nya 2019 modellen men kan såklart tänka mig även en äldre.
Spel av intresse:

Zelda BOTW
Super mario Party
Super smash bros
Mario Kart
Animal Crossing

Kan också tänka mig betala extra om det finns extra Joy-Cons med laddare/kontroller.

Upphämtning kan ske inom Stockholmsområdet/ och eventuellt längre. Annars får det bli frakt.

God fortsättning och gott nytt år på er alla Sweclockare!

Joakim

Läs hela annonsen här

Visa signatur

SSUPD Meshroom D -- MPG B650 EDGE WIFI -- AMD Ryzen 7800X3D
NH-D12L -- Corsair Vengeance PRO 32GB 6000 MHz
Palit RTX 3080 ti deshroud 2xNF-A14 IPPC3000 -- Corsair SF750
Corsair Force MP510 1920 GB M.2 -- WD Black SN750 NVMe 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av LeJoke:

Hej,

På jakt efter en sen julklapp till systerbarnen och har tänkt mig en Nintendo switch. Jag köper gärna den nya 2019 modellen men kan såklart tänka mig även en äldre.
Spel av intresse:

Zelda BOTW
Super mario Party
Super smash bros
Mario Kart
Animal Crossing

Kan också tänka mig betala extra om det finns extra Joy-Cons med laddare/kontroller.

Upphämtning kan ske inom Stockholmsområdet/ och eventuellt längre. Annars får det bli frakt.

God fortsättning och gott nytt år på er alla Sweclockare!

Joakim

Läs hela annonsen här

Fortfarande intresserad? Har en Nintendo Switch (2019 version) och Animal Crossing. Köptes secondhand från en kompis (som knappt använde den) i Oktober 2020 och loggade ca 110 timmar på den innan jag tröttnade. Fungerar felfritt, men saknar HDMI-kabel till den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChrSod90:

Fortfarande intresserad? Har en Nintendo Switch (2019 version) och Animal Crossing. Köptes secondhand från en kompis (som knappt använde den) i Oktober 2020 och loggade ca 110 timmar på den innan jag tröttnade. Fungerar felfritt, men saknar HDMI-kabel till den.

Absolut har skickat PM

Visa signatur

SSUPD Meshroom D -- MPG B650 EDGE WIFI -- AMD Ryzen 7800X3D
NH-D12L -- Corsair Vengeance PRO 32GB 6000 MHz
Palit RTX 3080 ti deshroud 2xNF-A14 IPPC3000 -- Corsair SF750
Corsair Force MP510 1920 GB M.2 -- WD Black SN750 NVMe 1TB M.2