Inet har inga partnerkort för försäljning idag.

Permalänk
Medlem

Inet har inga partnerkort för försäljning idag.

Verkar inte som att det blir något grafikkort den här gången heller.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

Årets lanseringar har gått allt annat än bra man kan ju lugnt säga :/

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk

Kan nämna att iallafall 3 andra ställen som jag frågat sagt att de kommer släppa 15:00.

Permalänk
Medlem
Skrivet av minimaeen:

Kan nämna att iallafall 3 andra ställen som jag frågat kommer släppa 15:00.

Vilka är dessa?

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

Förstår inte denna girigheten från tillverkarna att släppa något utan någon som helst lager.
Det är pinsamt och en skam.

Visst var ja en av de lyckligt lottade med founders edition men fy fasen va dåliga lanseringar i år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oztin:

Förstår inte denna girigheten från tillverkarna att släppa något utan någon som helst lager.
Det är pinsamt och en skam.

Visst var ja en av de lyckligt lottade med founders edition men fy fasen va dåliga lanseringar i år.

Att AMD efter Nvidias katastrofala Ampere lansering dessutom gör ett lika dåligt jobb gör ju verkligen inte det hela bättre. Man hade ju kunnat hoppas att de lärt sig något iallafall.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

Att AMD efter Nvidias katastrofala Ampere lansering dessutom gör ett lika dåligt jobb gör ju verkligen inte det hela bättre. Man hade ju kunnat hoppas att de lärt sig något iallafall.

Indeed.
Dom hade gjort världen en tjänst att släppa detta efter årsskiftet med lite lager.
Men hey, money talks i guess.

Permalänk
Medlem

Ryktena som florerade med 8ggr mer lager än nvidia för partner tillverkare var alltså tomma rykten...

Gör nog som alla andra och ställer mig i kö på ett 3080 om 6800 kommer dröja ännu längre än nvidia...
med lite tur har man kort Q1 nästa år eveltuellt Q2.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.