Permalänk
Medlem

Sonen behöver webbkamera

Hej,

Är det någon vänlig sweclockare som har en logitech C920-C930 liggandes hemma som vill sälja till ett humant pris :-). Vänligen skicka vad ni vill ha via PM. Sonen ska tydligen ha hemundervisning i ett ämne via Teams. Kameran på laptopen fungerar ju men..... Finns kameran i Uppsala kan jag hämta annars står jag självklart för frakt.

Hälsningar

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en logitech 920 knappt använd, ingen kartong kvar.

Visa signatur

CPU| Intel Core i9 9900K 3.6 GHz 16MB |GPU| MSI GeForce RTX 2080 8GB VENTUS V2|Motherboard| MSI Z390 MPG GAMING PLUS|RAM| - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance |HD| Samsung EVO 850 500GB |2TB seagate|PSU| EVGA Supernova 750W G2 |Chassi| Phanteks Eclipse P350X Black|

Permalänk
Medlem

har använt min i 10 år fortfarande använder tyvärr toppen webkamera

Permalänk
Hedersmedlem

Har en C920 som inte används. Låter 500 kronor okej? Kan posta i morgon i så fall.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk

Har en c920 knappt använd utan kartong, hör av dig i pm vad du vill ge! Mvh

Permalänk
Medlem

När yongen har gjort en affär och allt är klart, så får ni andra som inte sålt till honom gärna kontakta mig.

Hoppas det inte ser ut som jag tar tråden, det är därför jag vill vänta tills yongen är klar.