PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cash774:

Hade aldrig köpt en ps5 från tyskland då du kanske får problem med ps5an och det kommer vara för jobbigt och skicka och hålla på med garantin finns i svenska butiker bara o kolla runt och slå till fanns i netonnet idag i mer än 2 timmar

Amazon är bättre än 99 procent av svenska återförsäljare gällande hantering av garantier och returer.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rince:

Amazon är bättre än 99 procent av svenska återförsäljare gällande hantering av garantier och returer.

Om du tycker det så notera Att amazon i sverige är ganska nystartad
amazon är störst i usa och england och tyskland har jag för mig

Permalänk
Medlem

Ps5

Finns nu ett par PS5 disc inne på media markt barkarby, in och köp. Jag lär aldrig få en DE verkar det som. 😭

Finns fortfarande kvar på lager 20:15

Permalänk
Medlem
Skrivet av improwise:

Högg en av dom, tack! Varför jag behöver en är mer oklart men kan väl hoppas på att få sparken eller nåt så man har tid att spela

(OT: Ska man anta att då de knappast finns i lager nånstans så bör de som går att köpa vara hyfsat nytillverkade och ha den här förbättrade fläkten som jag sett att det pratats om?)

Är osäker på om man kan gå efter när de är tillverkade.
Tror nog att båda fläktarna fortfarande används i respektive batch när fläktarna är tillgängliga.
Detta är ju för att de skulle kunna producera flera enheter.

Om någon har mer info, rätta gärna.

Permalänk
Skrivet av bugulu:

NetOnNet har Standard Edition i lager.
https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...

Edit: 11:45 Finns fortfarande kvar.

Kommer inte uppdatera mer men har funnits i över 40 minuter nu.

Tackar så mycket för tipset, blev att slå till! Hade egentligen tänkt vänta till i höst då det är då det börjar komma intressanta spelsläpp men känns som jag gjorde rätt...ingen aning om hur tillgången ser ur i höst, särskilt om fler tänker som jag gjorde och svårt att se att det blir lättare ju närmare julen vi kommer också.

Permalänk

Tjena om någon kunde skriva ifall det finns ett ps5 i lager någonstans skulle det uppskattas väldigt mycket, dock vill helst betala ordinarie pris men 500-1000kr extra skulle också fungera. Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av JagVillKöpaPs5:

Tjena om någon kunde skriva ifall det finns ett ps5 i lager någonstans skulle det uppskattas väldigt mycket, dock vill helst betala ordinarie pris men 500-1000kr extra skulle också fungera. Tack

Läs mitt inlägg ovan. Media Markt Barkarby har fått en stor leverans idag och det finns fortfarande på lager. Lycka till

Permalänk
Skrivet av m310:

Läs mitt inlägg ovan. Media Markt Barkarby har fått en stor leverans idag och det finns fortfarande på lager. Lycka till

Jag bor i Malmö och jag kan inte beställa i media markt efterson det står att det är slut i webshoppen

Permalänk
Medlem
Skrivet av JagVillKöpaPs5:

Jag bor i Malmö och jag kan inte beställa i media markt efterson det står att det är slut i webshoppen

Det står att de kommer inte att leverera via webbshoppen utan man får hämta ut i butik och just nu är det den enda butiken som är ”grön” på kartan.

Permalänk
Skrivet av m310:

Det står att de kommer inte att leverera via webbshoppen utan man får hämta ut i butik och just nu är det den enda butiken som är ”grön” på kartan.

Aa men jag kan inte åka ditt det är för långt. Ska hålla utkik för nästa drop i malmö eller lund

Permalänk
Medlem

Hoppas det kommer i webblager snart så man bara kan beställa hem det

Permalänk

PS5 Digital edition finns nu på netonnet. Beställde presis min.

Lycka till

Permalänk
Medlem
Skrivet av JagVillKöpaPs5:

PS5 Digital edition finns nu på netonnet. Beställde presis min.

Lycka till

Tack, jag fick äntligen min DE

Permalänk
Medlem

Slut på NoN!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...

Digital Edition i lager hos NetOnnet.

Edit 9:21. Tog slut nu. Möjligtvis någon eller några order som blev makulerade sen släppet på morgonen.

Håll utkik likväl. Mycket möjligt att fler order blir makulerade.

Permalänk
Medlem

Haha vad det jävlas, när jag är uppe och kollar tidigt så släpps det inte förrän senare på dagen, när jag väl kolla runt lunchtid istället så har de släppts tidigt på morgonen

Permalänk
Medlem

Lyckades beställa en standard ifrån Netonnet igår, så himla glad!
Försökte få tag i en på webhallen förra veckan när dom fick in några och det blev ju totalt fiasko så känner mig nöjd nu.
Tror jag får den på måndag eller tisdag. ☺️

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det finns nån nu?

Permalänk

Verkar inte som det kommer finnas något idag förutom de på non imorse😭

Permalänk
Medlem

Verkar finnas i butiken Göteborg Hisings Backa
Stänger kl 20.00 så bor någon nära så är det bara åka in och kolla

https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk

Varför kommer inga till skånee😭😭

Permalänk
Medlem

Jag kommer att åka till Netonnet i Borås nu och lämna tillbaks ett oöppnat digital edition för info

Permalänk
Medlem

Jag tänkte jag skulle vara lite snäll å om någon bor uppe i Umeå så tänkte jag annulera min ps5a disc edition nu. För jag fick tag en i Barkaby. Vet inte hur det funkar om dom kommer visa att det finns i lager igen eller om det ginns en väntlista. Ingen aning
Men ni borde ha öite koll på Umeå för det är där den kommer vara ifrån. Hoppas någon får tag i den. Kan säga att jag älskar kontrollen, tänkte att det skulle vara så coolt med alla små grejjer. Men kommer väl mer som kommer använda sig av allt den kan göra förhoppningsvis.

Får väl redigera redan nu då. Då dom inte verkae vara öppna på helgen så får jag ringa in på måndag morgon och annulera köpet. Så kommer ringa kl 9 på måndag. Så håll koll efter det då.

Permalänk
Medlem

Är jag den ända som har wifi problem med den nya ps5?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeloux:

Är jag den ända som har wifi problem med den nya ps5?

Har inga problem alls, mycket snabbare och stabilare än den var i PS4.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk

När tror ni att nästa stora leverans kommer till NoN och MediaMarkt? missade NoNs senaste leverans med 10 minuter🙃🥲

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ingenting5:

När tror ni att nästa stora leverans kommer till NoN och MediaMarkt? missade NoNs senaste leverans med 10 minuter🙃🥲

Cyberphoto.se?

Permalänk
Skrivet av DVHL:

Cyberphoto.se?

Beställde ps5 från cyberphoto i november och har fortfarande inte fått något

Permalänk
Skrivet av DVHL:

Cyberphoto.se?

Huh?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ingenting5:

Gick att beställa därifrån dock ingen lagerstatus..