S: Oöppnat RTX 3070 ASUS TUF OC till självkostnadspris

Permalänk
Medlem

S: Oöppnat RTX 3070 ASUS TUF OC till självkostnadspris

Hej!

Imorgon får jag leverans av RTX 3070 ASUS TUF OC från Webhallen.

Jag har tröttnat på scalpers och den oseriösa grafikkortsmarknad som skapats på Tradera och Blocket. Om någon Sweclockare jagar 3070 kan ni få köpa ett här utan knussel.

Priset jag betalade: 6 990 :-
Priset ni betalar: 6 990 :- + 30 :- för annonskostnad + eventuell fraktkostnad. Betalning sker via Swish.

Kan mötas upp i Karlskrona för affär face to face. Kan även fraktas (och då kan ni innan betalning få se en bild på grafikkortet + handskriven lapp om så önskas). Referenser finns även här på forumet.

Om ingen är intresserad går det i retur till Webhallen nästa vecka.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! Jag vill jätte gärna köpa kortet! Har sökt efter ett 3000 kort sen release, bor i Karlskrona och kan hämta imorgon/ under helgen.

Visa signatur

Build | CASE - Fractal Design Define r6 | CPU - 5800x3d | MOBO - ASUS Rog b550-a | GPU - 6800XT Reference | RAM - G.Skill Trident Z DDR4 3600Mhz cl14 32GB | PSU - Corsair RM850X 80+ GOLD | Open Loop WC

Permalänk
Medlem
Skrivet av CloudM:

Hej! Jag vill jätte gärna köpa kortet! Har sökt efter ett 3000 kort sen release, bor i Karlskrona och kan hämta imorgon/ under helgen.

Trevligt! Vi kan mötas upp på Willys ikväll så hämtar vi ut paketet tillsammans. Skicka mig ett PM så får du detaljer.

Mvh

Permalänk
Medlem

Snyggt gjort!! Enkelt och no fuss

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Red Onion:

Hej!

Imorgon får jag leverans av RTX 3070 ASUS TUF OC från Webhallen.

Jag har tröttnat på scalpers och den oseriösa grafikkortsmarknad som skapats på Tradera och Blocket. Om någon Sweclockare jagar 3070 kan ni få köpa ett här utan knussel.

Priset jag betalade: 6 990 :-
Priset ni betalar: 6 990 :- + 30 :- för annonskostnad + eventuell fraktkostnad. Betalning sker via Swish.

Kan mötas upp i Karlskrona för affär face to face. Kan även fraktas (och då kan ni innan betalning få se en bild på grafikkortet + handskriven lapp om så önskas). Referenser finns även här på forumet.

Om ingen är intresserad går det i retur till Webhallen nästa vecka.

Mvh

Läs hela annonsen här

Another hero! Thank you for being awesome.

Permalänk
Medlem

Jag har kollat på denna annonsen flera gånger och tänkt på hur nice det är med folk som inte skiter ner det här forumet med scalping.
Har övervägt fram och tillbaka att köpa det och skicka tillbaka/sälja mitt Dual, men bättre att en som inte fick tag på en 3070 vid release får en så kan jag byta upp mig sen istället

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64