Söker Logitech G27 + SteelSeries SRW-S1 (eller andra alternativ)

Permalänk
Medlem

Söker Logitech G27 + SteelSeries SRW-S1 (eller andra alternativ)

Hej,

Ger mig in i racesim-träsket igen och söker någon förhållandevis billig setup. Intressant är Logitech G27 och SteelSeries SRW-S1 (använt såsom oanvänt) men är även öppen för andra förslag.

Kan hämta i Eskilstuna men jag står självfallet för frakt om det skulle behöva skickas.

Kommentar eller PM is key.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har en SRW-S1, uppackad, ingen org förpackning, men oanvänd.

Hade en gång en plan att bygga om den till Buttonbox, men det har inte blivit än så länge. Vad är en sådan värd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av highscore:

Har en SRW-S1, uppackad, ingen org förpackning, men oanvänd.

Hade en gång en plan att bygga om den till Buttonbox, men det har inte blivit än så länge. Vad är en sådan värd?

Du har pm

Permalänk
Medlem

Bara så du är medveten när du ska ge dig in i sim-träsket så klarar inte G27 samma uppdateringshastighet som G29/G920 så du kan förlora lite känsla på det beroende på vad du kör för spel.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k @ 4.6Ghz | Asus Z87-PRO | MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming 6G | 4x8GB Kingston Fury Beast 1600Mhz @ 2000Mhz | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro | Custom EK vattenkylning

Permalänk
Medlem

Har en G920 med Shifter (original kartonger + manualer medföljer.), finns i Stockholm men jag kan nog få ner den till Eskilstuna.

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

Har en G920 med Shifter (original kartonger + manualer medföljer.), finns i Stockholm men jag kan nog få ner den till Eskilstuna.

Har skickat dig ett PM!