Permalänk
Medlem

Köpes defekta komponenter

Hej!

Söker lite defekta komponenter, allt från cpu till gpu. Kan betala lite extra för founders edition prylar men inga dröm priser då jag endast är ute efter grejer för att pilla isär.

Skriv vad ni har:)

Edit: Råkade såklart sätta säljes, om någon mod kan ändra till köpes vore det kanon 👍

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av voorkis:

Hej!

Söker lite defekta komponenter, allt från cpu till gpu. Kan betala lite extra för founders edition prylar men inga dröm priser då jag endast är ute efter grejer för att pilla isär.

Skriv vad ni har:)

Edit: Råkade såklart sätta säljes, om någon mod kan ändra till köpes vore det kanon 👍

Mvh

Läs hela annonsen här

Använd funktionen "anmäl" nästa gång är du snäll när du vill ha hjälp av moderatorer Risken är att vi missar annars.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Använd funktionen "anmäl" nästa gång är du snäll när du vill ha hjälp av moderatorer Risken är att vi missar annars.

Alright 👍

Permalänk
Medlem

Har ett 980 Ti G1 som har lite grejer som behöver lödas, ett 1060 3GB som inte ger bild och en Macbook Pro 2012 som har lite boot problem om det är något som är av intresse

Visa signatur

Yggdrasil | Intel i7 13700KF direct die | RTX 4090 iChill | Z790 MEG Ace | 2x16 6600C34 | 4TB Gen 4

TrueNAS | Ryzen 5 2600X | 5x4TB Ironwolf Pro Raid

Permalänk
Avstängd

Har ett Asus GTX760 med kasst RAM (antar jag, artefakter vid belastning).

Permalänk
Medlem

Corsair tx 650w? Startar utan moderkortet i kopplat, och stänger inte av sig om man inte använder strömbrytaren.

Visa signatur

Spel-|i7 2600k| Hydro H110 | P8Z68V-pro | MSI r9 280x/ 7970 Crossfire | DDR3 8GB 1600MHZ | 840 EVO | RM 850 |
TV-|i5 2500k| Hydro H100 | P8Z68V-pro | tx650w | DDR3 8GB 1600MHZ

Permalänk

Osäker på om det är vad du är ute efter men:

Aorus Elite Z390 - Råkade repa moderkortet, i traces mellan CPU och chipset precis till höger om PCI-E för grafikkortet. Plastspaken till PCI-E-platsen är också skadad. Datorn startas inte upp med denna MOBO, blackscreen startas om var 10:e sekund (visas absolut ingenting på skärmen) med röd statuslampa på CPU på moderkortet. Använt lite mer än 1 år.

Permalänk
Medlem

Skickat PM till det som är intressant:)

Permalänk

Har ett defekt Gigabyte GTX 780. Fick pink screen när jag spelade, Försökte starta om datorn flera gånger men datorn kunde inte känna igen 780:n längre vet inte vad problemet är men kan sälja den om du är intresserad?

Permalänk
Medlem

Jag har en gpu 960 som inte ger någon bild.

Permalänk

RX 570 Asus expedition 4gb, troligtvis kasst ram