Ghost S1, SF600, Noctua NH-L12, NZXT Kraken X52

Permalänk
Medlem

Ghost S1, SF600, Noctua NH-L12, NZXT Kraken X52

Har gått upp till ATX pga. Ljudnivå så säljer av lite M-ITX grejer.

Loque Ghost S1 Silver MKI - 1500kr

Första versionen av Ghost S1, jag har tyvärr ingen tophat men jag tror att de senare passar (dock inte färgmässigt).

Corsair SFX PSU (600w 80+ Gold) - 500kr (4ish år kvar på garanti)

Varianten utan sleevade kablar, fungerar perfekt och kommer komplett i kartong.

Noctua NH-L12 (exkl. 120mm fläkt) - 300kr

Jag har stulit 120mm fläkten till annat. Passar perfekt i en luftkyld Ghost S1

NZXT Kraken X52 (240mm radiator) - 450kr

Fungerar som den ska!

Allting har originalkartong, kvitton finns på allt och kan självklart skickas mot fraktkostnad. Alternativt kan jag ta med prylar till Stockholm i slutet av Oktober.

Edit: får inte ordning på bilduppladdningen. Önskar du fler bilder på något så PM:a så mailar jag bättre bilder!

Läs hela annonsen här

Permalänk

2k+frakt för ghosten samt PSU SF600.

Permalänk

550kr + frakt för Corsair SFX PSU

Permalänk
Medlem

Glömde citera, gjorde nytt inlägg ist.

Permalänk
Medlem
Skrivet av evirob:

Har gått upp till ATX pga. Ljudnivå så säljer av lite M-ITX grejer.

Loque Ghost S1 Silver MKI - 1500kr

Första versionen av Ghost S1, jag har tyvärr ingen tophat men jag tror att de senare passar (dock inte färgmässigt).

Corsair SFX PSU (600w 80+ Gold) - 500kr (4ish år kvar på garanti)

Varianten utan sleevade kablar, fungerar perfekt och kommer komplett i kartong.

Noctua NH-L12 (exkl. 120mm fläkt) - 300kr

Jag har stulit 120mm fläkten till annat. Passar perfekt i en luftkyld Ghost S1

NZXT Kraken X52 (240mm radiator) - 450kr

Fungerar som den ska!

Allting har originalkartong, kvitton finns på allt och kan självklart skickas mot fraktkostnad. Alternativt kan jag ta med prylar till Stockholm i slutet av Oktober.

Edit: får inte ordning på bilduppladdningen. Önskar du fler bilder på något så PM:a så mailar jag bättre bilder!

Läs hela annonsen här

200kr + frakt för Noctua NH-L12

Permalänk
Medlem

SF600 600 plus frakt

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Medlem

Har skrivit pm också men kan skriva här med.
Om det är så att allting ser bra ut när jag sett några fler bilder osv så köper jag gärna nzxt kraken x52 för utsatt pris 450kr
Känner dock att jag vill se mer bilder först speciellt på munstycket som sitter mot CPUn!

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

200kr + frakt för Noctua NH-L12

Taget! PM:ar imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonhed:

Har skrivit pm också men kan skriva här med.
Om det är så att allting ser bra ut när jag sett några fler bilder osv så köper jag gärna nzxt kraken x52 för utsatt pris 450kr
Känner dock att jag vill se mer bilder först speciellt på munstycket som sitter mot CPUn!

Taget, du har PM

Permalänk
Medlem

Ni som är sugna på SF600, jag inväntar svar från @manandnature. Kollar in tråden imorgon!

Permalänk
Medlem

SF600 700kr + frakt

Permalänk
Medlem

1500 för Loque Ghost S1 Silver MKI
800 för Corsair SFX PSU (600w 80+ Gold)

Permalänk
Medlem

NZXT Kraken X52 är såld!

Permalänk
Medlem

Ghost S1 och SF600 sålt!

Permalänk
Medlem

Hahaha, fantastiskt!
En snubbe bjuder 400kr för något som kostar typ 550kr nytt, å då även inkluderar en fläkt vilket denna kylare inte gör.
Sälj till honom innan han inser något

Permalänk
Medlem
Skrivet av evirob:

Taget! PM:ar imorgon

Så hur går det?
Det blev väldigt tyst ang. kylaren efter det där inlägget som nu är borttaget där nån stolle bjöd nästan nypris..
Blev den såld då eller är den kvar?
Gäller Noctua NH-L12 utan 120mm-fläkt då...

Permalänk

SF600 samt Ghost S1 Mottaget. Fullt betyg på alla fronter: God kommunikation, snabb leverans, fantastiskt emballage, fina grejer som beskrivna. Tummen upp för evirob, tack för köpet! Bästa transaktionen jag gjort på internet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av manandnature:

SF600 samt Ghost S1 Mottaget. Fullt betyg på alla fronter: God kommunikation, snabb leverans, fantastiskt emballage, fina grejer som beskrivna. Tummen upp för evirob, tack för köpet! Bästa transaktionen jag gjort på internet.

Kul att han svarar på något.
Tar ditt inlägg lite halft på allvar men ändå inte.
En person som skriver ”Taget! skickar pm imorgon” kan iaf ha mage att säga att han valde sälja till någon annan trots accepterande av bud.
Ditt inlägg känns mer som en kompensering för något som inte stämmer helt tyvärr.

Permalänk
Skrivet av Celphish:

Kul att han svarar på något.
Tar ditt inlägg lite halft på allvar men ändå inte.
En person som skriver ”Taget! skickar pm imorgon” kan iaf ha mage att säga att han valde sälja till någon annan trots accepterande av bud.
Ditt inlägg känns mer som en kompensering för något som inte stämmer helt tyvärr.

läste om tråden och tycker det är klart. han väntade på svar av mig, sedan skrev han sålt. "taget" verkar relatera till kraken kylaren. jag har det jag köpte i mitt förvar och är mycket nöjd.

Permalänk
Medlem

Jag har även fått det jag köpte, kraken x52, men inte hämtat ut det än bara.
Med min beställning har allting gått oerhört smidigt iallafall, väntar bara på att ta mig in till stan och hämta ut den innan omdöme

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem
Skrivet av manandnature:

läste om tråden och tycker det är klart. han väntade på svar av mig, sedan skrev han sålt. "taget" verkar relatera till kraken kylaren. jag har det jag köpte i mitt förvar och är mycket nöjd.

Va?
Han skrev även taget om mitt bud på noctua-kylaren.
Sen kom nån å bjöd närmare nypris på kylaren, ett inlägg som numera är borttaget.

Permalänk
Skrivet av Celphish:

Va?
Han skrev även taget om mitt bud på noctua-kylaren.
Sen kom nån å bjöd närmare nypris på kylaren, ett inlägg som numera är borttaget.

Kan inte kommentera på vad som är borttaget, vill heller inte diskutera vidare. Jag har fått det jag betalat för och jag är nöjd. Hoppas det löser sig för dig med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Va?
Han skrev även taget om mitt bud på noctua-kylaren.
Sen kom nån å bjöd närmare nypris på kylaren, ett inlägg som numera är borttaget.

Tjena, jag hade helt glömt att PM:a! Kylaren ligger packad och klar

Permalänk
Medlem
Skrivet av evirob:

Tjena, jag hade helt glömt att PM:a! Kylaren ligger packad och klar

Aah, okaj, aja, misstag händer, vi fortsätter i pm

Permalänk
Medlem

Noctua NH-L12 finns fortfarande kvar!

Vill bara förtydliga att den fläkt som saknas är den stora, vilken man inte kan använda i Ghost S1 i alla fall. Den lilla fläkten följer så klart med (så det är i princip en NH-L12S fast lägre).

Permalänk
Medlem

200kr + frakt för noctua nh-l12 om det finns am4 fästen.

Permalänk
Medlem

250kr plus frakt för nh-l12 om am4 fästen finns

Permalänk
Medlem

NH-L12 såld.