Garderobsrensning (Stockholm men kan skicka)

Permalänk
Medlem

Garderobsrensning (Stockholm men kan skicka)

Hej,

Har nyss flyttat till min nya lägenhet och sitter och packar upp allt som man samlat på sig under åren och tänker, det här måste kunna komma till bättre användning hos någon annan så säljer/skänker/byter nedan. Sakerna finns i Sundbyberg Centrum(Duvbo närmsta station men 600m från pendeltåget så nära där också) men kan skicka om jag tycker det är värt det.

Jag börjar med ett gäng småsaker som bytes mot Nocco(Ice Soda, Cola, Lemon, Päron) eller Celsius(Cola), skicka PM med nummer när du kan komma förbi och hämta/byta och antalet drycker du vill ge

Bytes mot Nocco/Celsius:
- mSata 128GB (modell: LMT-128M6M)
- Vita Fractal hårddiskburar till nyare modellerna
- Logitech Performance MX
- Chromecast gen 1
- Chromecast gen 1
- iPad 2 WiFi + 3G inkl Apple Smart Cover(fint skick på skärm, chassi bra för ålder)
- TP Link RE200 AC750 (WiFi Extender)
- Intel Core i5-3450
- Intel Celeron G3930
- ASUS GTX 570 DCII
- Logitech Wirelss Speaker Adapter (Model S-00113)
- SATA-kablar
- ASUS Thunderbolt EX II
- Urbanears Plattan Svarta
- Urbanears Plattan Gröna
- Urbanears Zinken Vita

Nedan kör vi klassisk budgivning på

Säljes till högstbjudande
- Fractal Riser-kabel
- 2 st ASUS ROG Centurion Surround 7.1 (endast testade, med kartong, kvitto & garanti)
- iPhone 5S 16GB Spacegray i fint skick men med några frusna pixlar i vissa hörn inkl kartong
- Jabra Elite 65T Active
- Sennheiser PC 360 G4ME Headset

Kommer nog uppdatera med lite mer grejer under dagen när jag gått igenom fler lådor och hittat fler "bra saker jag sparat av en anledning men aldrig ändå använder"

Desto snabbare du kan hämta desto trevligare!

Är det någon där ute som tänkt sälja sina datorskärmar eller TV så skicka gärna PM då jag ännu inte hunnit införskaffa det till nya stället än

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur mycket av den nya Nocco Focus Legend för SSDn? Eller Ice Soda!

Permalänk
Medlem

Logitech Performance MX, ASUS GTX 570 DCII tar gärna mot lite nocco

Visa signatur

CPU: Ryzen R9 7900x3d, CPU Cooler: Arctic Liquid Freezer iii 360 A-RGB, GPU: RX 7900 XT, MBoard: ASUS Prime x670-p, RAM: 32GB G.Skill Trident Z25 Neo RGB CL30 @ 6000Mhz, HD: Intel 660P 1TB M.2, Kingston NV2 500GB M.2, Monitor: LG OLED 55CX , Mouse: Asus ROG Strix Impact II, Case: ASUS ROG Strix Helios GX601, Keyboard: ASUS ROG Strix Flare RGB Gaming, PSU: In Win Commander 1500w, Headset: Turtle Beach Elite Pro 2

www.tradera.com/profile/feedback/2310698/mixansfaith

Permalänk
Medlem
Skrivet av KAMIKIRI:

Hur mycket av den nya Nocco Focus Legend för SSDn? Eller Ice Soda!

Hm, inte provat den så lite feg men kan tänka mig prova. 2 Focus Legend + 4 Ice Soda?

Skrivet av Mixan:

Logitech Performance MX, ASUS GTX 570 DCII tar gärna mot lite nocco

Ge förslag på antal

Permalänk
Medlem

Varför inte nya Red Bull Winter Edt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Hm, inte provat den så lite feg men kan tänka mig prova. 2 Focus Legend + 4 Ice Soda?

Ge förslag på antal

6-7st Ice Soda?

Visa signatur

CPU: Ryzen R9 7900x3d, CPU Cooler: Arctic Liquid Freezer iii 360 A-RGB, GPU: RX 7900 XT, MBoard: ASUS Prime x670-p, RAM: 32GB G.Skill Trident Z25 Neo RGB CL30 @ 6000Mhz, HD: Intel 660P 1TB M.2, Kingston NV2 500GB M.2, Monitor: LG OLED 55CX , Mouse: Asus ROG Strix Impact II, Case: ASUS ROG Strix Helios GX601, Keyboard: ASUS ROG Strix Flare RGB Gaming, PSU: In Win Commander 1500w, Headset: Turtle Beach Elite Pro 2

www.tradera.com/profile/feedback/2310698/mixansfaith

Permalänk
Medlem
Skrivet av KAMIKIRI:

Varför inte nya Red Bull Winter Edt.

Inget fan av Red Bull tyvärr..

Skrivet av Mixan:

6-7st Ice Soda?

Kan tänka mig släppa båda för 8 Ice Soda om du kan hämta idag eller imorgon, bara GPU:n är ju värd 100-200 och sen musen lär vara värd lite mer egentligen men då den är lite sliten utseendemässigt sett så känns de inte som man vill kräva för mycket.

Permalänk
Medlem

@chrippe7: OK 8 ice soda it is

Visa signatur

CPU: Ryzen R9 7900x3d, CPU Cooler: Arctic Liquid Freezer iii 360 A-RGB, GPU: RX 7900 XT, MBoard: ASUS Prime x670-p, RAM: 32GB G.Skill Trident Z25 Neo RGB CL30 @ 6000Mhz, HD: Intel 660P 1TB M.2, Kingston NV2 500GB M.2, Monitor: LG OLED 55CX , Mouse: Asus ROG Strix Impact II, Case: ASUS ROG Strix Helios GX601, Keyboard: ASUS ROG Strix Flare RGB Gaming, PSU: In Win Commander 1500w, Headset: Turtle Beach Elite Pro 2

www.tradera.com/profile/feedback/2310698/mixansfaith

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mixan:

@chrippe7: OK 8 ice soda it is

Skickar PM med mitt nummer så kan du SMSa så styr vi upp det

Permalänk
Medlem

vad vill du ha för en chromecast + upphämtning?:)

Visa signatur

Ghost S1 + Lenovo T5
30" 21:9 IPS 200 Hz

tidigare:
SGPC K39 - 9600k, 1660S, 350w 1U

Permalänk

Hur många kronor tänker du dig för sennheisrarna med frakt?

Permalänk
Medlem

Vad känns som en rimlig Urbanears/Nocco ratio?
Vilka lurar är i bäst skick?

Permalänk
Medlem

Tar gärna ipaden för några nocco. När kan man hämta?

Permalänk
Medlem

pris på den ena eller den andra chromcastaren + frakt tack

Visa signatur

Intel i9-13900KS EK direct die | ASUS Strix Z790 H-Gaming | ASUS TUF 4070 TI 12gb
Fractal Meshify s2 | Corsair shift Rm1200x | Trident z5 7800 c34
Kingston Fury Renegade 1Tb System + 3x2TB kingston fury NVMe
Samsung Odyssey Neo G7 4K 144hz 43" | Corsair Virtuoso XT RGB
EK FL240+D5 pump, 360x2 45mm rads | Logitech- G915 TKL , G502 X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slarr3n:

vad vill du ha för en chromecast + upphämtning?:)

Är 75:- rimligt?

Skrivet av hopppasdefunkar:

Hur många kronor tänker du dig för sennheisrarna med frakt?

Kom med ett bud

Skrivet av Gawgizz:

Vad känns som en rimlig Urbanears/Nocco ratio?
Vilka lurar är i bäst skick?

Var bombsäker på att jag hade gröna Plattan men hittade ej, har dock ett par mörkblåa Medis om det är intressant. Svarta och vita är i fint skick, har enbart använts under flygningar för att kunna kolla på samma film med två over-ear hörlurar. Vita har lite smuts/färgsmudges på sig om man är extremt kinkig men skulle säga att de är i fint skick och rengör man de kan de säkert se nya ut.
Zinken är ju värd mest, sen Plattan och sist Medis. Säg 7 för Zinken, 5 för Plattan och 3 för Medis?

Skrivet av PlogarN97:

Tar gärna ipaden för några nocco. När kan man hämta?

iPaden har tyvärr blivit bortlovad.

Skrivet av o0ps:

pris på den ena eller den andra chromcastaren + frakt tack

75:- som ovan men + frakt och om jag har andra saker att skicka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Var bombsäker på att jag hade gröna Plattan men hittade ej, har dock ett par mörkblåa Medis om det är intressant. Svarta och vita är i fint skick, har enbart använts under flygningar för att kunna kolla på samma film med två over-ear hörlurar. Vita har lite smuts/färgsmudges på sig om man är extremt kinkig men skulle säga att de är i fint skick och rengör man de kan de säkert se nya ut.
Zinken är ju värd mest, sen Plattan och sist Medis. Säg 7 för Zinken, 5 för Plattan och 3 för Medis?

Har du någon prisidé för RoG lurarna också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

Har du någon prisidé för RoG lurarna också?

Säg 500:- så släpper jag de direkt. Kostar 2k idag och har som billigast varit nere på 1190:-. De har fortfarande plast på sig och är ej använda.

Permalänk
Medlem

@chrippe7

Jag är lite intresserad av Jabra Elite 65T Active som en födelsedagspresent till mig själv. Hur mycket vill du ha inkl. frakt för dom?

Permalänk

Är intresserad av ett ROG headset, om de passar ett större huvud?
Kanske kan prova?

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Medlem

Intel i5, kan väl erbjuda typ 3 burkar lemon?

Permalänk
Vive la liberté!

Hej är intresserad av Thunderbolt-kortet. Medföljer tillbehören som kom med? Dvs TB-header-kabeln, TB-header adaptern och Displayport kabeln?

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Är 75:- rimligt?

Kom med ett bud

Var bombsäker på att jag hade gröna Plattan men hittade ej, har dock ett par mörkblåa Medis om det är intressant. Svarta och vita är i fint skick, har enbart använts under flygningar för att kunna kolla på samma film med två over-ear hörlurar. Vita har lite smuts/färgsmudges på sig om man är extremt kinkig men skulle säga att de är i fint skick och rengör man de kan de säkert se nya ut.
Zinken är ju värd mest, sen Plattan och sist Medis. Säg 7 för Zinken, 5 för Plattan och 3 för Medis?

iPaden har tyvärr blivit bortlovad.

75:- som ovan men + frakt och om jag har andra saker att skicka.

Ok hör av dig om iPaden inte blir hämtad trots allt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boriz:

@chrippe7

Jag är lite intresserad av Jabra Elite 65T Active som en födelsedagspresent till mig själv. Hur mycket vill du ha inkl. frakt för dom?

Högsta bud just nu 400:- på SweDroid. Släpper direkt för 600:- + frakt

Skrivet av Digiboy:

Intel i5, kan väl erbjuda typ 3 burkar lemon?

Taget, när hämtar du?

Skrivet av Apanx:

Hej är intresserad av Thunderbolt-kortet. Medföljer tillbehören som kom med? Dvs TB-header-kabeln, TB-header adaptern och Displayport kabeln?

Skicka PM med nummer så smsar jag bild på det som finns när jag kommer hem om 30 min.

Skrivet av PlogarN97:

Ok hör av dig om iPaden inte blir hämtad trots allt

Absolut

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Hm, inte provat den så lite feg men kan tänka mig prova. 2 Focus Legend + 4 Ice Soda?

Ge förslag på antal

Du kan få 5 Ice Soda + 1 Blood Orange. 😁

Permalänk
Medlem

150 plus frakt för ssd

Permalänk
Medlem

@chrippe7 du har PM

Visa signatur

i7-13700k / Asus Rog Strix Z790-F Gaming Wifi / 32Gb DDR5 5600 / Sapphire RX 5700 XT Nitro+ / Samsung G7 Odyssey 28" 4k

Apple Macbook Pro M1 512Gb / Apple Cinema Display LED 27"

Permalänk
Medlem

[quote postid="18575609" userid="200410" name="chrippe7"]
Är 75:- rimligt?

Kom med ett bud

75kr blir sketabra, vart i stockholm håller du hus?

Visa signatur

Ghost S1 + Lenovo T5
30" 21:9 IPS 200 Hz

tidigare:
SGPC K39 - 9600k, 1660S, 350w 1U

Permalänk
Medlem

@chrippe7:

Intresserad av Celeron G3930. Erbjuder 4 burkar (smak beroende på vad som går att få tag på), kan hämta ikväll.

Permalänk
Medlem

har du tid på fredag eller helgen? så kan vi mötas

Permalänk
Medlem
Skrivet av tehTarik:

@chrippe7:

Intresserad av Celeron G3930. Erbjuder 4 burkar (smak beroende på vad som går att få tag på), kan hämta ikväll.

Kör 5 burkar så har du en deal (:

Skrivet av Digiboy:

har du tid på fredag eller helgen? så kan vi mötas

Jadå det ska gå att lösas, dra ett PM med nummer så styr vi upp något!