Komponenter till dator med slutpris på ca 10k.

Permalänk
Medlem

Komponenter till dator med slutpris på ca 10k.

Hej!
Söker komponenter till en dator som ska användas primärt för gaming och slösurf, letar efter alla komponenter. Så har du komponenter (eller kanske rent utav en hel dator) som skulle passa i en dator med slutpris på ca 10k så skriv!
mATX komponenter är mest relevant i detta fallet

Upphämtning i Göteborgsområdet prioriteras, men kan även vara intressant med frakt beroende på grejer.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett Asus ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi). Finns i centrala Göteborg om det är intressant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4.0:

Har ett Asus ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi). Finns i centrala Göteborg om det är intressant.

Hej, missade lägga till det i annonsen men är mATX-komponenter som är mest relevanta, ber om ursäkt.

Permalänk
Medlem

Har en annons uppe på en dator som kanske kan passa dig, kan även tänka mig att sälja i delar.
Mer info här: https://www.sweclockers.com/marknad/187249-ram-sff-dator-i9-r...

/ Freddan

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk
Medlem

Jag har en Ryzen 5 3600-bygge. Dock så sitter grejerna i ett Fractal Design Define C. Så ATX-chassi.
Inte intressant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Jag har en Ryzen 5 3600-bygge. Dock så sitter grejerna i ett Fractal Design Define C. Så ATX-chassi.
Inte intressant?

Kan fortfarande vara intressant, vad sitter i det?

Permalänk
Medlem

CPU - Ryzen 5 3600
Moderkort - MSI X370 Gaming Pro Carbon
RAM - Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / Ryzen / 3200MHz / DDR4
GPU - Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G
PSU - Seasonic FOCUS GX 650W Modulärt 80+ Gold
CPU-kylare - Corsair H100X
SSD - Corsair Force Series MP500 480GB NVMe M.2
Chassi - Fractal Design Define C Solid

Permalänk
Medlem

Ryzen 5 3600x
Gskill Trident Z neo 3600 cl16
Asus Prime X570-P

PM om intresserad

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk

Jag har ett oanvänt Corsair rm 750x. Enbart öppnat lådan, men inget är rört utöver detta. PM om intresse!:)