Permalänk
Medlem

Komplett Vattenkylning

Köpte ett komplett vattenkylningspaket av en vän förra året, men har kommit till insikt i att jag inte kommer att ta mig tid att använda det.

Säljer Endast allt tillsammans.

Pump: EK-DCP 4.0 PWM
Radiator: EK plats för 2st 140mm fläktar. ca 320mm lång och 55mm tjock. På den sitter även fästet till reservoaren så den bygger ytterliggare om man vill ha den monterad där. Finns en del märken efter demontering så se bild på kylaren.
CPU block: EK Acetal.
Reservoar: EK X3 250mm hög

Diverse slangar och fittings, se bilder.

Vattenblock till GTX980 samt GTX780ti ingår, vet dock inte om alla skruvar och dylikt finns till dom.

Har inte koll på vad för vätska som använts, men tydliga spår av rött färgämne finns bland annat i CPU blocket.

Pris: 500:- eller högst bud över det.

Finns i Salem söder om Sthlm och har tyvärr ej möjlighet att mötas upp.

Mail: tommy_lejman@hotmail.com
Mob: 0735 422 651

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är intresserad av pump, reservoar och cpublock med fittings.
Men då måste de gå att frakta väl paketerat.
Hoyta till om de är intressant

Mvh Robban

Visa signatur

No1. Intel Core i7-11700K @5ghz - Msi MPG Z590 Gaming Plus
- 32gb DDR4-3200MHz - GIGABYTE RTX 3080 Ti EAGLE
--------------------------------------------------------------------------------
No2. Intel Core i7-10700K @5GHz - Msi MPG Z490 Gaming Carbon WIFI
- 32GB DDR4-3200MHz - ZOTAC RTX 2080 Ti ArcticStorm

Permalänk
Medlem

Är sugen med hämtning. Hur mycket slangar finns det? Finns det mer slangar samt fittings utöver det som ger ett "komplett" system eller det finns inga "reserver"?

Permalänk
Medlem

Du har helt rätt Chrippe7. Det finns bara till ett ”komplett” system utefter datorn som det satt i. Har tyvärr inga slangar eller fittings extra. Så 10 fittings totalt. (2 på reservoaren, 2 på pumpen, 2 på kylaren, 2 på CPU blocket samt 2 på gtx 980 vattenblocket)

Mvh // Tommy

Permalänk

Jag budar 500kr + frakt, bor på andra sidan Stockholm men kan nog svänga förbi eftwr midsommar annars

Permalänk
Medlem

@alexanderrr99:

Bud noterat! Kör budgivning till ikväll (19/6) 22.00 plus ytterligare 5 min för varje nytt bud som dyker upp. (Bara så ingen ninjar in ett bud 21.59)

Permalänk
Medlem

BILTEMAS 10MM SLANG FUNKAR PERFEKT.

Visa signatur

No1. Intel Core i7-11700K @5ghz - Msi MPG Z590 Gaming Plus
- 32gb DDR4-3200MHz - GIGABYTE RTX 3080 Ti EAGLE
--------------------------------------------------------------------------------
No2. Intel Core i7-10700K @5GHz - Msi MPG Z490 Gaming Carbon WIFI
- 32GB DDR4-3200MHz - ZOTAC RTX 2080 Ti ArcticStorm

Permalänk
Medlem
Permalänk

Vilket kort är backplaten till?

Permalänk
Medlem
Permalänk

Sorry för sent bud, 600kr + frakt

Permalänk
Medlem

alexanderr99 har vunnit budgivningen.

Kontaktar dig när jag vaknat vid 10 😊👍