Permalänk
Medlem

Atari 800 + kassettbandspelare

Hej,

Hittade denna klenod när jag rensade i pappas hus och istället för att slänga den undrar jag om någon är intresserad att ta över denna.

- Atari 800 med några spel både som kassettband + cartridge. Kopplas in via antennuttaget men finns även någon typ av DIN kontakt för skärm. 4 st. joystick portar.

Har tyvärr ingen möjlighet att kolla om den fungerar men lampan lyser när jag slår på strömmen.

Endast hämtning i Nacka.

Jag bestämmer vem jag ger bort den till och en liten rolig motivering vore roligt:)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna allt
Min motivering är att jag samlar på gamla grejer, har exempelvis en hel hylla med 130 retro spel och 70 cd skivor av CDgamer. Och jag skulle inte ha något emot att lägga till en Atari 800 till samlingen

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattias10:

Jag tar gärna allt
Min motivering är att jag samlar på gamla grejer, har exempelvis en hel hylla med 130 retro spel och 70 cd skivor av CDgamer. Och jag skulle inte ha något emot att lägga till en Atari 800 till samlingen

Den är din:)

Permalänk
Medlem

Alltid trevligt att se gamla atarimaskiner

Här är en din5 till scart pinout

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Blir det inte av med den tidigare intresserade ställer jag mig på kö! Tänker i så fall ge vidare den i present till en släkting som hade en som barn

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeeKer3Million:

Blir det inte av med den tidigare intresserade ställer jag mig på kö! Tänker i så fall ge vidare den i present till en släkting som hade en som barn

Hör jag inget av tidigare person inom ett par dagar så kontaktar jag dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeeKer3Million:

Blir det inte av med den tidigare intresserade ställer jag mig på kö! Tänker i så fall ge vidare den i present till en släkting som hade en som barn

Din motivering slår min med hästlängder så du kan ta den

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattias10:

Din motivering slår min med hästlängder så du kan ta den

Bra, då kollar jag med @SeeKer3Million