Lite blandat (SSD Samsung 960, grafikkort, hörlurar)

Permalänk

Lite blandat (SSD Samsung 960, grafikkort, hörlurar)

Halloj där! Tänkte försöka göra mig av med lite blandade ting jag har hemma här i datorlådan. Finns för upphämtning i Ljungby, alt. att det kan transporteras till Växjö. Är i Stockholm någon gång i halvåret med, så kanske går att lösa på det sättet. Kan även skicka över land och rike! Bilder kan tas om så önskas, är för närvarande inte hemma.

1. Samsung SSD NVMe M.2 960 Evo 250
Kört Secure Erase så kan tyvärr inte kika på diagnostik, men i gott skick innan dess enligt Magician. Ungefär 2 år gammal, kvitto ska finnas.
Pris: Bud

2. Club3D ATI HD5670
Egentligen helt oanvänd. Säljes mest för att stilla samvetet efter att tvingat morsan köpa när jag trodde grafikkortet kraschat för många år sen. Det hade det tydligen inte.
Pris: Bud

3. AKG K712 PRO
Inköpta november 2014 från Amazon. Funkar väl men kan sitta lite löst om man har litet huvud. För övrigt bättre ljud än nyproducerade enheter (AKG har varit lite i blåsväder p.g.a sånt slarv). 6,35 mm adapter, liten väska samt rak och fjädrande sladd medföljer.
Pris: Bud

4. Beyerdynamic T51P
Inköpa juli 2014. Trots många hörlurar förmodligen min absoluta favorit till telefonen. Säljes med sorg efter den trådade tidens död, åtminstone personligen. Medföljer bärväska och övriga tillbehör.
Pris: Bud

5. En spindel med ca 15 DVD-R. Kan fås med gratis vid köp, vilket kap!

Jag tycker budgivning är bra och rättvist, men självfallet förbehåller jag mig rätten (om det för folk inte är uppenbart) att sälja till den jag vill. Ska leta efter mer grejer, uppdaterar i så fall tråden under det närmsta dygnet. Tack!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är akg lurarna gjorda i Österrike? Prisidé på dem?

Permalänk

200 kr + frakt för 960.

Permalänk
Skrivet av Meki555:

Är akg lurarna gjorda i Österrike? Prisidé på dem?

Det är faktiskt Slovakien för dessa, även om de är köpta en bra bit innan det rapporterades om att AKG förflyttat sin produktion. Har inte tänkt så mycket på pris, blev att jag bara slängde med dem i farten, haha. En idé skulle väl vara 500 och uppåt i alla fall!

Permalänk
Medlem

960Evo 250GB

250+ frakt.

Permalänk
Medlem

300 + frakt för 960

Permalänk

tja kan du skicka mig bild på akg lurarna, kuddarna och bandet osv.

Permalänk
Medlem

1000kr inkl frakt för akg och beyerdynamic. Förutsatt att de är ok skick.

Permalänk
Skrivet av Meki555:

Är akg lurarna gjorda i Österrike? Prisidé på dem?

Skrivet av aslan9204:

tja kan du skicka mig bild på akg lurarna, kuddarna och bandet osv.

Skrivet av Meki555:

1000kr inkl frakt för akg och beyerdynamic. Förutsatt att de är ok skick.

https://imgur.com/uucbA2G

Lite dammiga bara efter att ha legat på hyllan ett tag!

Permalänk
Medlem

1000kr+frakt för AKG lurarna!

Permalänk
Medlem

320 plus frakt för 960

Permalänk

Bud registrerade! Tänker att vi kör avslut nästa vecka, Tisdag 22.00! Kommer dessvärre inte vara hemma innan dess fr.o.m imorgon. 1 timme anti-snipe (dock inte troligt att det behövs).

Permalänk

Finns ssden kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Vad ligger budet på om den finns?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av ramymatti:

Vad ligger budet på om den finns?

Skickades från m.sweclockers.com

Enligt inlägg ovan finns allt kvar tills avslutad budgivning och alla bud enligt ovan är registrerade

Permalänk
Medlem

300:- SSD:n, kan mötas upp i Växjö.

mvh

Permalänk
Medlem

350:- för SSD + frakt

Permalänk

Budgivning avslutad, tack alla! Skickar PM.