REVOLUT standard verkligen gratis?

Permalänk
Medlem

REVOLUT standard verkligen gratis?

Hallå.

Funderar på om jag borde skaffa ett Revolut standard-kort. Låter lite för bra för att vara sant. Är det någon som testat det? Behöver man ett annat kort för att koppla det till eller räcker det med ett konto?

Tack!

/oxh

Permalänk
Moderator
Moderator
Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

Ja det är gratis. Men jag tror man måste ladda med 100kr och sen används en viss summa av det för att skicka hem kortet.
För att ladda kontot kan du antingen göra en vanlig banköverföring (IBAN) eller koppla ett annat betalkort till appen. Finns säkert andra sätt också.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Betyder att man inte behöver något annat kort alls?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av oxh:

Betyder att man inte behöver något annat kort alls?

Skickades från m.sweclockers.com

Du kan göra banköverföringar men tar 1-3 dagar innan du ser pengarna.

Allra snabbast att fylla sitt Revolut-konto är att föra över via annat Mastercard- eller Visa-kort.
Då tar det bara sekunder.

Jag använder mitt Revolut ihop med mitt kreditkort.

Mer info har du nedan.

https://www.revolut.com/sv-SE/help/komma-igang

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem

Hej! Använder Revolut främst när jag handlar i andra valutor t.ex. USD eller EUR. Kortet är gratis. Smidigt att skapa fler konton i olika valutor och växla emellan. Även effektivt med virtuella kort som går att spärra och sätta gränser mm.