[ AVSLUTAD ] Köpes AMD Radeon VII

Permalänk
Medlem

[ AVSLUTAD ] Köpes AMD Radeon VII

Hej!

Önskar att köpa ett Radeon VII i Göteborg helst, men bor du någon annanstans i landet så får du skicka det!

Har även ett RX Vega 64 som kan användas som byte också + pengar till dig

Vänliga hälsningar Robban

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD Ryzen 2700X | DDR4 32 GB Ram @ 3000 mhz | 250GB M.2 SSD | 500GB M.2 SSD | 2 x 480GB SSD | Radeon Vega 56 | Windows 10 Pro 64 bitars |

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har ett Radeon VII som bara samlar damm just nu. Har även ett koppar/acetal vattenblock från EK till kortet liggandes, dock är luftkylaren monterad på den just nu.

Vega 64'an kan vara intressant som byte, vad är det för modell?

Mvh Alex

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kibatronic:

Hej!

Jag har ett Radeon VII som bara samlar damm just nu. Har även ett koppar/acetal vattenblock från EK till kortet liggandes, dock är luftkylaren monterad på den just nu.

Vega 64'an kan vara intressant som byte, vad är det för modell?

Mvh Alex

Tjena. Luftkylaren är det jag vill ha monterat.

Det är ett MSI Ref kylare och har kvitto på mitt kort och garantin går ut typ 1 & ½ år. Köpte det 07-11-2019 ( netonnet )

/ Robbin

Visa signatur

AMD Ryzen 2700X | DDR4 32 GB Ram @ 3000 mhz | 250GB M.2 SSD | 500GB M.2 SSD | 2 x 480GB SSD | Radeon Vega 56 | Windows 10 Pro 64 bitars |

Permalänk
Medlem

@Green_: Tyvärr saknar mitt kort både kvitto och garanti (köpte den på mitt företag som jag sedan sålde och har därmed ej längre tillgång till kvitton mm).

Jag antar att ditt kort är en MSi Air Boost variant?

Om du fortfarande är intresserad så hur mycket hade du tänkt att lägga emellan?

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kibatronic:

@Green_: Tyvärr saknar mitt kort både kvitto och garanti (köpte den på mitt företag som jag sedan sålde och har därmed ej längre tillgång till kvitton mm).

Jag antar att ditt kort är en MSi Air Boost variant?

Om du fortfarande är intresserad så hur mycket hade du tänkt att lägga emellan?

Det stämmer!

Okej, jag har fått erbjudan på ett byte + 3000kr till personen jag byter med så lite där jag ligger just nu.

Får jag inget svar från den andra personen så kan jag åka upp till Västerås och göra bytet imorgon om du kan?

/ Robbin

Visa signatur

AMD Ryzen 2700X | DDR4 32 GB Ram @ 3000 mhz | 250GB M.2 SSD | 500GB M.2 SSD | 2 x 480GB SSD | Radeon Vega 56 | Windows 10 Pro 64 bitars |

Permalänk
Medlem

@Green_: Du vet väl att det är nästan 40mil från Göteborg till Västerås?

Jag måste överväga ditt bud. Vad är du beredd att ge för kortet om jag ej tar Vega 64'an i inbyte?

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk
Medlem

@kibatronic : Jo det vet jag om, tar tåget såfall tänkte jag men det var för dyrt för min smak

Ja du, max 4500kr!

Visa signatur

AMD Ryzen 2700X | DDR4 32 GB Ram @ 3000 mhz | 250GB M.2 SSD | 500GB M.2 SSD | 2 x 480GB SSD | Radeon Vega 56 | Windows 10 Pro 64 bitars |

Permalänk
Medlem

@Green_: Jag får tacka för erbjudandet, men jag värderar kortet högre och kommer nog vilja sälja det med vattenblocket inkluderat.

Jag hoppas att du får tag på ett Radeon VII.

Visa signatur

Happy Face!