Permalänk
Medlem

Ny telefon, tips sökes

hej, det är så att jag har en p20 pro hos telenor med change och nu har jag chans o byta till en ny telefon men är osäker på vilken. Lutar starkt åt en p30 pro för jag tycker p20 pro är den bästa jag haft men har alltid varit sugen på oneplus och deras senaste men alla tips välkomnas. viktigaste egenskaper är kamera, batteritiden och skärmen kom med alla förslag. tack på förhand

Permalänk
Medlem

Nokia 6.2 eller 7.2 är väl ok med bra pris och Android One.Har själv 6.2 och är nöjd.

Permalänk
Medlem

Fick nyligen min Oneplus 7T och jag kan säga att den är trevligare än P20 Pro som sambon har men så är den nyare också.
+ Mer inställningsmöjligheter än på Huaweis lurar
+ Riktigt fin skärm med 90hz som flyter på mjukt och fint
+ Batteriet har hittills imponerat minst lika mycket som på P20 Pro.
+ Du får även Android 10 direkt.

Kameran har jag inte provat så mycket än men den imponerar på det lilla jag provat.

Största anledningen till att jag valde 7T istället för 7T Pro är priset, inte värt det lilla extra 7T Pro har.

Tycker att Oneplus är mer prisvärda än Huawei.

Visa signatur

Fractal Design Torrent Nano | Intel Core i5-12600K | Noctua NH-D15S | ASRock Z690M-ITX/ax | ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti OC | Corsair Vengeance LPX DDR4 32Gb 3600MHz | Corsair RM850X V3 | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 Evo Plus 2Tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonpaa:

Fick nyligen min Oneplus 7T och jag kan säga att den är trevligare än P20 Pro som sambon har men så är den nyare också.
+ Mer inställningsmöjligheter än på Huaweis lurar
+ Riktigt fin skärm med 90hz som flyter på mjukt och fint
+ Batteriet har hittills imponerat minst lika mycket som på P20 Pro.
+ Du får även Android 10 direkt.

Kameran har jag inte provat så mycket än men den imponerar på det lilla jag provat.

Största anledningen till att jag valde 7T istället för 7T Pro är priset, inte värt det lilla extra 7T Pro har.

Tycker att Oneplus är mer prisvärda än Huawei.

Tar nog o testar en one plus då 😉

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Använder själv pixel 2 och är väldigt nöjd.

Använder själv pixel 2 och är väldigt nöjd. Så fort den inte hänger med så kommer jag uppgradera till senaste Google pixel.