HELT NY: Sennheiser Momentum wireless in-ear

Permalänk
Medlem

HELT NY: Sennheiser Momentum wireless in-ear

Hej,
Säljer mina nästintill helt nya in-ear Momentums som jag använt 3 gånger sammanlagt, och som köptes för mindre än en vecka sedan.

Ville testa något nytt då jag tappade bort ägget till mina Jabra Elite 65T, och det landade på Momentums. Insåg efter 3 dagars användning att jag inte kan gå tillbaka till kablar, och måste ha "true wireless". Inget fel alls på ljudet eller prestandan, otroligt bra lurar. Klarar dock inte av kablar och nackband etc.

Köptes på Webhallen Fridhemsplan 2019-09-20 och har använts sammanlagt 3 gånger, en gång per dag, sedan dess på gymmet. Använde mina egna öronpluggar, de som följde med är därmed helt oanvända. I princip nyskick, dvs.

Eftersom det är in-ear räknas det som hygienprodukt och kan inte lämnas tillbaka alls.

Köptes för 1 600 kr (vilket också är billigast pris idag) säljes för 1300 eller högst bjudande. Säljes inte under 1000 kr av uppenbara anledningar. Får jag inte tillbaka det mesta så ger jag hellre vidare dem till någon i släkten.

Bibehåller mig rätten att sälja till vem jag vill etc.

Kan mötas upp i hela Sthlms-området, om skickas står köparen för frakt.

Självklart finns både hela paketet med kartong & tillbehör samt kvitto.

Sennheiser-länk: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=sennheiser...

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

1000kr! Kan hämta i sthlm!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem
Skrivet av majje:

1000kr! Kan hämta i sthlm!

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Låter det gå veckan ut, får jag inget bättre så har du den

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |