Permalänk
Medlem

650 + frakt för granit.

Permalänk
Medlem

Hej,
Jag hoppas alla som varit snälla att lägga bud i tråden kan nöja sig med att jag kör en mer allmän uppdatering för att slippa skräpa ner tråden med 10 individuella svar. Känner ni ett behov av mer direkt återkoppling från mig tror jag det sköts bäst via PM, skulle där vara någon information i dessa PM som jag anser att övriga har nytta av kommer detta givetvis delas.

Jag har noterat alla bud, men som sagt innan har jag inte bråttom. Där är absolut några bud som börjar bli intressanta! Vissa är lite mindre attraktiva för tillfället, men jag är medveten om att det kan vara min bild som är lite skev.

Permalänk
Medlem

Hej igen,

Tog tag i saken och letade fram kvittot för Ducky Vermilio Sakura och såg att jag hade ljugit på två punkter.
* Det är inte köpt på MaxGaming, detta köpte på Inet. (Jag hoppas detta är ett inte problem)
* Den andra punkten var datumet. Tydligen har jag blivit en gammal gubbe som tycker tiden flyger förbi och det var faktiskt ett år sedan jag köpte det... (inte ett halv år sedan). Så där är ca 1 års garanti kvar!

Jag ber så väldans mycket om ursäkt att jag givit er fel information i denna frågan och då speciellt på punkt två! Där finns ingen ursäkt, jag skulle kolla upp detta innan...

Permalänk

675 för Granit, hämtar i Malmö

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

700 + frakt för Granit.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

750 för graniten, hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

500kr + frakt för Ducky Premier, Mx Blue.

-Weon

Permalänk
Medlem

@weon: Bud noterat, men tyvärr inte riktigt där jag hade önskat det skulle ligga.

Jag kan tänka mig släppa det för 700:- i dagsläget, dvs en deal utan att någon kan bjuda över. Annars kommer jag nog behöva överlägga lite till med mig själv innan jag går vidare med något bud. Men givet vis blir varje bud närmre 700:- mer attraktivt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Milewulf:

700 + frakt för Granit.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av carlhenrik:

750 för graniten, hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat bägge era bud. Förväntar mig att det hela avslutas inom inte allt för lång tid.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ducky Vermilo Sakura samt Granit setet är sålt.

Permalänk
Medlem

@imo: Förstår läget. Som student kan jag inte riktigt gå längre. Vill du släppa det ändå så hör gärna av dig!

-Weon

Permalänk
Medlem

Även sålt av Ducky premier tangentbordet.
Väljer att stänga annonsen.