Spela i SweClockers guilder "Hordevara" och "SweClockers" i World of Warcraft Classic!

Permalänk
Medlem

Grymt rolig ide. Tänkte rulla horde så hoppar gärna på tåget med Hordevara. Planen är att spela warlock mest för att det är en liten underskattad klass och minns hur dryg jag tyckte den var att möta i pvp. Kan dock vara lite flexibel med klassen beroende på vad som behövs och saknas också.

Visa signatur

CPU: Intel 8086K @5.3 Ghz
Mem: GSkill Trident z 32GB @3200Mhz Mobo: ASUS Maximux X
GFX: Asus Geforce 2080 TI @1750 Mhz core, 16000mhz mem
Chassi: Phanteks Evolv X Cooling: EK watercooling 420 rad front and 280 rad top.

Permalänk
Medlem

Jag får en "Ogiltig Inbjudan" när jag försöker gå med i Discord för Hordevara

Visa signatur

I'm hooked on a feeling, I'm high on believing.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoyadog:

Vilken kommer ni köra på?
Jag funderar på att dra upp en omröstning och se vilken folk egentligen vill spela på. Väldigt splittrat i nuläget. Hade varit kul att få med så många som möjligt!

Firemaw! Mycket skandinaver på den servern, och den är än så länge inte full.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av mkp:

Jag får en "Ogiltig Inbjudan" när jag försöker gå med i Discord för Hordevara

Samma problem med SweClockers, ser ut som att länken har gått ut.
"The instant invite is invalid or has expired".

Visa signatur

i5 9600K @ 4.6 GHz - Palit RTX 2070 8GB GamingPro OC - Corsair RM750X 750W v2 - Noctua NH-D15 - Corsair Vengeance PRO DDR4, 16GB, 3200MHz - ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING - Fractal Design Meshify C

Permalänk
Medlem

Jag skäms lite över att det tog mig över en halv minut att fatta grejen med hordevara...

Det verkar som att nästan alla skall köra PvP-server? Jag är så trött på det och föredrar att kunna chilla ute i världen på ett PvE-äventyr. Finns det några här som tänker köra på en PvE-server och samtidigt raida seriöst?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mooxie:

Grymt rolig ide. Tänkte rulla horde så hoppar gärna på tåget med Hordevara. Planen är att spela warlock mest för att det är en liten underskattad klass och minns hur dryg jag tyckte den var att möta i pvp. Kan dock vara lite flexibel med klassen beroende på vad som behövs och saknas också.

Funderar på warlock med. Spelade Paladin i vanilla....men det är så dyyygt att endast ha autoattack när man levlar. Sen när man raidar har man ju flash of light i all oändlighet. Slänga blessings på alla 40 medspelare en gång var 5te minut osv...nä, inte palamutt en gång till.
Blir en lock på Gehennas...Aliance.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Funderar på warlock med. Spelade Paladin i vanilla....men det är så dyyygt att endast ha autoattack när man levlar. Sen när man raidar har man ju flash of light i all oändlighet. Slänga blessings på alla 40 medspelare en gång var 5te minut osv...nä, inte palamutt en gång till.
Blir en lock på Gehennas...Aliance.

Är inte blessings 15 min med tanke på att talents osv går på patch 1.12?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Igelkott:

Lite nyfiken hur man redan nu kan reservera guildnamn..

Det kan man inte tyvärr, så det gäller att farma ihop 1g snabbt och ta sig till en stad för att registrera det. Speciellt om du tänkt dig ett populärt namn som många kan vara ute efter.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Medlem

Blir iaf en undead priest för min del.
Lirade tonvis nör spelet var nytt, tbc var skoj men sen blev det tråkigt.
Ska bli intressant se vad alla ”nya” woware tycker när dom ser ”oj, får ingen boostad char”

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klumpeduns:

Är inte blessings 15 min med tanke på att talents osv går på patch 1.12?

Skickades från m.sweclockers.com

Minns inte när det ändrades. Vet bara att i MC höll jag på att bli knäpp på alla som ville ha nya blessings mitt under bossfigjterna.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Grydolf, dwarf hunter, lvl 1 skapad!

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av mkp:

Jag får en "Ogiltig Inbjudan" när jag försöker gå med i Discord för Hordevara

Skrivet av Lajnuz:

Samma problem med SweClockers, ser ut som att länken har gått ut.
"The instant invite is invalid or has expired".

Jag har bytt ut länkarna till nya (permanenta) nu. Testa igen!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

@emilakered: Topp! Fungerar fint nu!

Visa signatur

i5 9600K @ 4.6 GHz - Palit RTX 2070 8GB GamingPro OC - Corsair RM750X 750W v2 - Noctua NH-D15 - Corsair Vengeance PRO DDR4, 16GB, 3200MHz - ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING - Fractal Design Meshify C

Permalänk
Medlem

Kommer köra horde på antingen shaz eller ghennas, så jag joinar gärna ifall det blir ghen.

Däremot så har jag riktigt svårt att bestämma mig.

Rogue - En personlig favorit i solo dungeons farm / pvp etc. Segt med mycket bråk om gear.

Mage - Också en väldigt bra solo dungeon farmare, extremt rolig i bgs men mindre kul i wpvp.

Priest - Gillar healing samt att när man dragit r10+ så är shadow inte helt fel för pvp heller. Riktigt segt att farma guld med dock.
Får nästan alltid en garanterad plats en i premade med, vilket de båda övre har problem med, då man oftast bara kör 1 rogue 1-2 mages.

Kommer mestadels satsa på goldfarming och pvp jag gillar båda delarna. Raids är väl ok, men rätt tråkigt enligt mig. Så problemet med raidplatser för rogues ser jag inte som ett lika stort problem som i premade bg platser.

Likaså har jag lite problem med att välja ras, i.a.f när det gäller rogue.
Fem ud har helt klart bäst animations, ser bra ut i de mesta gear.Orc Har dock mycket bättre racials, framförallt för pvp.
Men dom ser ut som skit både fem/male. Även bättre i PvE än UD.

Äh blir väl något sista minuten val som vanligt.
Jo justja, har inte reserverat något namn, så de finns risk att jag hoppar över till någon utav de andra servarna om något av mina vanliga nicks finns tillgängliga där.

Edit:
UD: https://classic.wowhead.com/dressing-room#sVzm0zJ89cz0z0z9m8V...

Under animations välj special 1h attack, så ser ni vad jag menar.

Orc:
https://classic.wowhead.com/dressing-room#sMzm0zJ89cVVM0M9m8V...

Rekommenderar dressing room för er som är som mig, obeslutsam.
Skoj att leka runt med i olika gear / animationer osv.
Nog för att de flesta utav oss vet hur de ser ut, men finns nog folk som inte gör det. Eller ens kanske bryr sig om sådant.

Permalänk
Medlem

Åååhhhh! Jag vill vara med såklart :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleeZy:

Kommer köra horde på antingen shaz eller ghennas, så jag joinar gärna ifall det blir ghen.

Däremot så har jag riktigt svårt att bestämma mig.

Rogue - En personlig favorit i solo dungeons farm / pvp etc. Segt med mycket bråk om gear.

Mage - Också en väldigt bra solo dungeon farmare, extremt rolig i bgs men mindre kul i wpvp.

Priest - Gillar healing samt att när man dragit r10+ så är shadow inte helt fel för pvp heller. Riktigt segt att farma guld med dock.
Får nästan alltid en garanterad plats en i premade med, vilket de båda övre har problem med, då man oftast bara kör 1 rogue 1-2 mages.

Kommer mestadels satsa på goldfarming och pvp jag gillar båda delarna. Raids är väl ok, men rätt tråkigt enligt mig. Så problemet med raidplatser för rogues ser jag inte som ett lika stort problem som i premade bg platser.

Likaså har jag lite problem med att välja ras, i.a.f när det gäller rogue.
Fem ud har helt klart bäst animations, ser bra ut i de mesta gear.Orc Har dock mycket bättre racials, framförallt för pvp.
Men dom ser ut som skit både fem/male. Även bättre i PvE än UD.

Äh blir väl något sista minuten val som vanligt.
Jo justja, har inte reserverat något namn, så de finns risk att jag hoppar över till någon utav de andra servarna om något av mina vanliga nicks finns tillgängliga där.

Edit:
UD: https://classic.wowhead.com/dressing-room#sVzm0zJ89cz0z0z9m8V...

Under animations välj special 1h attack, så ser ni vad jag menar.

Orc:
https://classic.wowhead.com/dressing-room#sMzm0zJ89cVVM0M9m8V...

Rekommenderar dressing room för er som är som mig, obeslutsam.
Skoj att leka runt med i olika gear / animationer osv.
Nog för att de flesta utav oss vet hur de ser ut, men finns nog folk som inte gör det. Eller ens kanske bryr sig om sådant.

Skulle tro att model edit dyker upp relativt fort till classic wow. Tmorph, Lucidmorph. Då kan du byta på din egen skärm iallafall. Men om det är viktigt hur andra ser dig, så hjälper det inte dig.
__

Varför tycker du mage är mindre kul i world pvp? Är inte mage en av de bästa klasserna där? Vilka klasser tar en där, med alla cds inräknat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vixo90:

Skulle tro att model edit dyker upp relativt fort till classic wow. Tmorph, Lucidmorph. Då kan du byta på din egen skärm iallafall. Men om det är viktigt hur andra ser dig, så hjälper det inte dig.
__

Varför tycker du mage är mindre kul i world pvp? Är inte mage en av de bästa klasserna där? Vilka klasser tar en där, med alla cds inräknat?

Model edits är väl bannable? Var de förr iaf minns jag.

Mjo mage är bra i wpvp med, men har problem med hunters/warlocks/spriests framförallt. Även vissa rogues ifall man är oförberedd.
Klarar sig extremt bra utan/lite gear dock, behöver mestadels stamina och int för att klara sig i början.

Gillar rogue för wpvp mer, då man kan RPa runt i brd/stormwind osv osv. Roligt att leka med stealth. Så mycket mer man får se / kan göra med stealth. Alltid roligt att spana på folk i huvudstäderna med mera när dom inte vet att man är där. Vill man vara jobbig på passar man på att oneshotta folk lite här och där med en vanish för att gömma sig igen, och sedan ha kul åt hur halva ironforge letar efter dig och i de flesta fall inte kan hitta dig. Väldigt underhållande.

Mage har ju inte riktigt den potentialen.

Permalänk
Medlem

Får man fråga om ni vet på ungefär hur många spelare ni får ihop i respektive guild? Asså ca hur många har ni för horde guilden och ca hur många för Alliance guilden?

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition | Asus ROG STRIX B550-F | AMD Ryzen 9 5900X | Intel 660p SSD M.2 NVMe 1TB + Samsung 850 EVO SSD 250GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL18 | XFX 6800 XT | MSI Optix G27CQ4 2560 x 1440 166Hz | EVGA Supernova G2 750W | Windows 10 Pro

GPU och CPU kyls med custom loop byggt av EKWB delar

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleeZy:

Model edits är väl bannable? Var de förr iaf minns jag.

Mjo mage är bra i wpvp med, men har problem med hunters/warlocks/spriests framförallt. Även vissa rogues ifall man är oförberedd.
Klarar sig extremt bra utan/lite gear dock, behöver mestadels stamina och int för att klara sig i början.

Gillar rogue för wpvp mer, då man kan RPa runt i brd/stormwind osv osv. Roligt att leka med stealth. Så mycket mer man får se / kan göra med stealth. Alltid roligt att spana på folk i huvudstäderna med mera när dom inte vet att man är där. Vill man vara jobbig på passar man på att oneshotta folk lite här och där med en vanish för att gömma sig igen, och sedan ha kul åt hur halva ironforge letar efter dig och i de flesta fall inte kan hitta dig. Väldigt underhållande.

Mage har ju inte riktigt den potentialen.

Om du model editar sådant som gynnar en/drabbar andra, ja. T.ex. du ändrar models på blommor (herbalism) till Ragnaros så du ser dem (blommorna) från halva kartan.
Har inte hört någon som blivit bannad för ändra ras eller gear på sin egen char. Finns säkert någon som blivit det men då använt osäker och suspekt mjukvara.
Reckful streamade med model edit (Tmorph) i månader, med 10 k+ viewers kontinuerligt. Ingen ban där.
__

Du låter mest sugen på rogue! Redan efter läst din första post. Jag tycker orc female är häftigt som rogue, du blir nog unik för alla horde-rogues kommer vara undead male.

Nackdel med mage: finns inget focusframe i classic! Skulle tro det drabbar mage mest? Med sheeps och counterspell. Nu måste man köra mouseover macros, vilket blir extra svårt som mage för du måste kita (röra på dig) samtidigt.
Efter läst på forumen verkar focusframe inte bli en grej i classic? Nu bannade blizzard ClassicLFG (iofs helt annan typ av addon), känns som de kan banna kommande focusframe-addon för det inte fanns i vanilla?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vixo90:

Om du model editar sådant som gynnar en/drabbar andra, ja. T.ex. du ändrar models på blommor (herbalism) till Ragnaros så du ser dem (blommorna) från halva kartan.
Har inte hört någon som blivit bannad för ändra ras eller gear på sin egen char. Finns säkert någon som blivit det men då använt osäker och suspekt mjukvara.
Reckful streamade med model edit (Tmorph) i månader, med 10 k+ viewers kontinuerligt. Ingen ban där.
__

Du låter mest sugen på rogue! Redan efter läst din första post. Jag tycker orc female är häftigt som rogue, du blir nog unik för alla horde-rogues kommer vara undead male.

Nackdel med mage: finns inget focusframe i classic! Skulle tro det drabbar mage mest? Med sheeps och counterspell. Nu måste man köra mouseover macros, vilket blir extra svårt som mage för du måste kita (röra på dig) samtidigt.
Efter läst på forumen verkar focusframe inte bli en grej i classic? Nu bannade blizzard ClassicLFG (iofs helt annan typ av addon), känns som de kan banna kommande focusframe-addon för det inte fanns i vanilla?

Mjo, blir det rogue så är det nog orc som gäller. Fem är ju helt klart bättre än male orc. Men har svårt att inte ha frontflip som finisher Men å andra sidan så hade jag en human rogue main väldigt länge som inte heller har det. Fem orc är rätt lik humans när det kommer till hur gear ser ut och animationer osv.

Samtidigt så är det väldigt roligt att ranka som priest/mage, men utöver det är det nog rogue som lockar mest. Man får ju inte glömma att det finns mycket dö tid i wow / när man bara går runt och gör lite och inget.
Samt bgs kommer inte innan phase 3 tror jag det var?
Så i phase 2 kommer alla lvl 50+ bli jagade av rankare (IE sådana som mig) då det inte finns bgs. Vilket är både bra och dåligt. Folk kommer tröttna tror jag på att varenda flightpath är campad. Men vad vill jag då säga med detta. De är som rogue så behöver man inte bekymmra sig så mycket över detta då man bara kan stealtha förbi och fortsätta med det man nu håller på med. Medans alla andra kommer få corpse runna väldigt mycket.

Finns nog risk att många ger up innan phase 3 kommer p.g.a all ganking. Men å andra sidan så väljer dom att joina en pvp server...

Mjo man klarar sig bra utan focus target osv, man vänjer sig vid att spela utan det. Men å andra sidan så har jag spelat på olika privs under alla åren då jag älskar vanilla. Så jag är van att spela "så här" utan alla QoL som moderna wow har.
Det finns ju dock fortfarande macros, som var väldigt bra även i vanilla. Men de lär nog bli ännu bättre nu i.o.m den nya motorn osv.

LFG addonet är ju ett bra exempel, som moderna wow gav möjligheten till. Så att de kommer addons som är tveksamma lär nog hända fler gånger.
Är personligen glad över att LFG blev bannat.

Permalänk
Medlem

Varför vill man spela med bara svenskar?
Vi är ju astråkiga

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Klumpeduns:

Jag skäms lite över att det tog mig över en halv minut att fatta grejen med hordevara...

Det verkar som att nästan alla skall köra PvP-server? Jag är så trött på det och föredrar att kunna chilla ute i världen på ett PvE-äventyr. Finns det några här som tänker köra på en PvE-server och samtidigt raida seriöst?

Vi kommer satsa på både PvE och PvP. Anledningen till varför det blir PvP-server är för att Gehennas är den största bland svenska spelare, tyvärr är det många som inte kommer vara med om vi byter. Det är många hittills som vill raida och jag hoppas vi får ihop ett bra gäng så det finns folk att teama upp med.

Skrivet av ntiselle:

Får man fråga om ni vet på ungefär hur många spelare ni får ihop i respektive guild? Asså ca hur många har ni för horde guilden och ca hur många för Alliance guilden?

Det återstår att se. Planerna kom upp spontant igår. Jag hoppas vi får in minst 50 pers på varje guild!

Nu finns det info i Discord om hur man ansöker till guilden!
https://discord.gg/E5zEFzq

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@HenrikM: Tror många tänker "Om många svenskar spelar här, så är det större chans att mina vänner och människor jag träffar också spelar här". Det är mysigt när man lär känna en ny kollega på jobbet och det sedan visar sig att de lirar på samma WoW server som en. Därav kommer jag följa de övriga svenskarna och spela på Gehennas.

Permalänk
Medlem

Okej då ses vi kanske där då

Skrivet av Zoyadog:

Vi kommer satsa på både PvE och PvP. Anledningen till varför det blir PvP-server är för att Gehennas är den största bland svenska spelare, tyvärr är det många som inte kommer vara med om vi byter. Det är många hittills som vill raida och jag hoppas vi får ihop ett bra gäng så det finns folk att teama upp med.

Det återstår att se. Planerna kom upp spontant igår. Jag hoppas vi får in minst 50 pers på varje guild!

Nu finns det info i Discord om hur man ansöker till guilden!
https://discord.gg/E5zEFzq

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition | Asus ROG STRIX B550-F | AMD Ryzen 9 5900X | Intel 660p SSD M.2 NVMe 1TB + Samsung 850 EVO SSD 250GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL18 | XFX 6800 XT | MSI Optix G27CQ4 2560 x 1440 166Hz | EVGA Supernova G2 750W | Windows 10 Pro

GPU och CPU kyls med custom loop byggt av EKWB delar

Permalänk
Medlem

Hordevara kommer ha en Orc Hunter iallafall.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

PM i Discord med andra ord eller PM på forumet?

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem

Spelade wow när det begav sig för många år sen..
Förmodligen då som nu kommer jag spela ensam, detta för att jag spelar så lite så alla andra springer ifrån mig i level.
Så vilken klass passar bäst för att konstant vara ensam, om man nu skulle prova igen..
Antar således att en guild inte passar min "spelstil"?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@eat: Alla klasser kan såklart levla helt solo fastän med varierande effektivitet. I ditt fall låter en Hunter som ett bra val om du gillar spelstilen. Då kan du även köra elitequests solo och göra en del effektivt guldfarmande själv på 60 om du kommer dit genom att köra t.ex princessruns i Maraudon.

Och det finns gott om sociala guilder som det är skönt att vara med i även om man inte raidar. Då får man lite gott tugg och kanske ändå någon dungeon i grupp osv. Låter som att SweC-guilderna strävar efter att täcka alla punkter

Permalänk

Jag är så sugen, då jag själv förut spelade fram till lichking,
typiskt nu så har min maskin gett upp, well, båda gpuerna verkar ha gett up (ja ni läste rätt, båda)(felsökning pågår)
LoL hitta ett gammalt GT 430, som funkar o starta o surfa på, håller det att lira wow på är frågan.
Jag får nog ta o testa, annars får jag glida in lungt lite senare när ni alla är lvl 30 o kan boozta mig,
jag betalar med guld 14Karat..... såklart

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk

Riktigt trevligt initiativ! Minns att vi drog ihop en Swec guild på någon privatserver (Nostalrius?) Men tyvärr var den helt död efter bara några månader. Hoppas det går bättre denna gång.

Kommer definitivt joina "SweClockers" på Alliance-sidan och håller tummarna att det finns tillräckligt intresse för att få ihop ett raid-team

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599