Farming Simulator 2019 "Intresseanmälan"

Permalänk
Medlem

Farming Simulator 2019 "Intresseanmälan"

Tjenare! Går i tankarna på att starta en FS server och tänkte se ifall någon här vill vara med att spela (desto fler desto roligare).
Drar i gång en server och en discord där alla kan sitta och snacka.
Kommer kanske finnas donationssystem så man kan donera pengar som endast går till servern.
Söker endast seriösa spelare, helst 20+. Tänkte att alla får starta från scratch så blir de lika för alla. Max 8 st farms kan man ha.

Skriv här nedan om ni är intresserade.

mvh

Permalänk
Avstängd
Skrivet av GRlP3n:

Tjenare! Går i tankarna på att starta en FS server och tänkte se ifall någon här vill vara med att spela (desto fler desto roligare).
Drar i gång en server och en discord där alla kan sitta och snacka.
Kommer kanske finnas donationssystem så man kan donera pengar som endast går till servern.
Söker endast seriösa spelare, helst 20+. Tänkte att alla får starta från scratch så blir de lika för alla. Max 8 st farms kan man ha.

Skriv här nedan om ni är intresserade.

mvh

Intressant, Är 45 år och kört FS19 ett tag. Är ingen kung men klarar mig spelmässigt.
Plockar hem Discord så är jag redo, har headset.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Intressant, Är 45 år och kört FS19 ett tag. Är ingen kung men klarar mig spelmässigt.
Plockar hem Discord så är jag redo, har headset.

Hej du! Är heller inget profs på de spelet men roligare att spela om man är fler! Vi är 3 st som är relativt aktiva på de spelet nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av GRlP3n:

Hej du! Är heller inget profs på de spelet men roligare att spela om man är fler! Vi är 3 st som är relativt aktiva på de spelet nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Vart hittar jag er?
Kör ni med några moddar?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Vart hittar jag er?
Kör ni med några moddar?

Tjenare! Jag skriver ett PM till sig under morgondan med discord servern och info om FS servern

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Discord Server är uppe! https://discord.gg/je9RM9

Permalänk
Avstängd

Hoppas på fler nyfikna bara så vi kommer vidare.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av GRlP3n:

Ändrade länken så att den tiden aldrig går ut https://discord.gg/JDkpEE4

Permalänk
Medlem

Ingen annan som är sugen på detta? Vi är i gång nu men än så länge är där 6 platser på servern men kommer såklart öka om vi blir fler. Gå med i vår discord så kommer du få reda på vad servern heter osv!!

Discord: https://discord.gg/JDkpEE4