Permalänk
Medlem

BluRay-filmer + Blu-rayspelare

Säljer min samling med BluRayfilmer som aldrig används. Många 2D och några 3D, se samlingen i bilden. Kom med bud så säljer jag när någon erbjudit ett pris jag är nöjd med. Drygt 50 filmer, 20kr/st är väl rimligt? Så jag sätter startbud till 1 000kr

Har även en Blurayspelare. En Philips men modellen är oklar. Funkar bra i alla fall, kostade 600kr ny för ca 3 år sedan så en hundralapp eller två kan väl vara rimligt för den.

Helst säljer jag allt i ett paket, ska du köpa några enstaka filmer får det vara för lite högre peng för att vara värt mödan.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Köper Se7en, Grand Budapest Hotel och No Country For Old Men. 150kr för samtliga. Hur låter det?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Köper Se7en, Grand Budapest Hotel och No Country For Old Men. 150kr för samtliga. Hur låter det?

Tack för budet, jag låter det ligga tills söndag kväll. Har jag inte fått ett bra bud på alltihopa så är de dina för 150

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Vad hade du tänkt för alla Harry Potter?

Edit: Nevermind

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zachtionman:

Tack för budet, jag låter det ligga tills söndag kväll. Har jag inte fått ett bra bud på alltihopa så är de dina för 150

Låter bra det.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk

Harry potter och Jurasic 200:- för alla

Permalänk

Harry Potter och Jurrasic Park 300kr+frakt för alla

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Låter bra det.

Skrivet av djdennistm:

Harry Potter och Jurrasic Park 300kr+frakt för alla

Inga högre bud har inkommit, så ni kan väl skicka ett PM till mig med adress och hur ni vill ha det skickat. Vanligt brev (ca 10kr) eller spårbart (ca 70kr)

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein