Permalänk
Medlem

GTX 1080/2060 köpes

Hej!

Det kliar lite i köpfingret så jag är på jakt efter ett GeForce GTX 1080 eller RTX 2060.

Är främst ute efter ett MSI Gaming, Asus Strix, Palit JetStream eller motsvarande variant med kompetent kylare, och är allergisk mot coil whine så är enbart ute efter ett kort som har sluppit undan det. Skriv ett inlägg i kommentarsfältet eller skicka ett PM med vilken modell du har!

Det skulle eventuellt kunna vara aktuellt med byte mot mitt nuvarande Asus GTX 1070 Dual + pengar om det finns någon som är intresserad av att byta ner sig ett snäpp.

Kan hämta i Lund med omnejd annars betalar jag frakten!

Mvh Petter

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett asus GTX 1080, vill ha 2000kr emellan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teson:

Har ett asus GTX 1080, vill ha 2000kr emellan.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är i snävaste laget men skickar PM!

Permalänk
Medlem

Har ett MSI GTX 1080 Gaming X (GDDR5X) sitter dock på ett vattenblock från Phanteks på det i dagsläget. Men finns iaf i Malmö om det skulle vara aktuellt.

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk
Medlem

Har ett Msi rtx 2070 Armour för 4600 om det är intressant.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av roo:

Har ett MSI GTX 1080 Gaming X (GDDR5X) sitter dock på ett vattenblock från Phanteks på det i dagsläget. Men finns iaf i Malmö om det skulle vara aktuellt.

Har skickat PM!

Skrivet av Olsson80:

Har ett Msi rtx 2070 Armour för 4600 om det är intressant.

Även om 2070 hade varit trevligt så ligger det i en prisklass över vad jag tänkt mig, så jag får försöka hålla fingrarna i styr.. Men tack för erbjudandet!