Kan inte köpa nedladdningsbara produkter

Permalänk

Kan inte köpa nedladdningsbara produkter

När jag försöker köpa en nedladdningsbar produkt, Office 365 home så kan jag inte betala.

På sidan där man fyller i sina betalningsuppgifter står det "Produkter för digital nedladdning kan endast köpas när du är inloggad". Men jag är redan inloggad. Min address har fyllts i automatiskt av elgiganten och jag har loggat in.

Dessutom står det "Fraktalternativ
Inga tillgängliga leveransalternativ. Kontrollera dina adressuppgifter och att varorna du försöker köpa finns tillgängliga för beställning."

Någon annan som fått samma problem och vet hur man löser det?

Permalänk
Medlem

Det är väl bara att köpa mjukvaran någon annanstans.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Skrivet av Jonny Myran:

Det är väl bara att köpa mjukvaran någon annanstans.

Jo, men jag kan inte hitta någon annan återförsäljare med samma pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Defendermannen:

När jag försöker köpa en nedladdningsbar produkt, Office 365 home så kan jag inte betala.

På sidan där man fyller i sina betalningsuppgifter står det "Produkter för digital nedladdning kan endast köpas när du är inloggad". Men jag är redan inloggad. Min address har fyllts i automatiskt av elgiganten och jag har loggat in.

Dessutom står det "Fraktalternativ
Inga tillgängliga leveransalternativ. Kontrollera dina adressuppgifter och att varorna du försöker köpa finns tillgängliga för beställning."

Någon annan som fått samma problem och vet hur man löser det?

Kan du pröva annan webbläsare?

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Skrivet av HoboCop:

Kan du pröva annan webbläsare?

Jag har testat Firefox, Chrome och Chrome på mobilen.
Har dessutom skapat ett annat konto och testat med det men det funkade inte heller.
Testade också köpa en annan nedladdningsbar produkt men fick samma problem.

Kanske får testa starta en Windows dator i köra i Explorer.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Testade med egde i win 10 och på mobilen. Får samma fel:(

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ser ut att funka för mig iallafall, så det är nog fel på din front, inte på Elgiganten.se
Kolla så att dina adressuppgifter stämmer som meddelandet säger, du kanske har skrivit in något fel på ditt konto?

Permalänk
Medlem

Testa med VPN, fungerade för en annan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Har du löst det här problemet nu?

Permalänk
Medlem

samma fel för mig hjälp!

Samma sak står för mig, har testat med allt möjligt! hjälp någon?