Phanteks presenterar chassit Eclipse P600S – baseras på samma stomme som Evolv X

Phanteks presenterar chassit Eclipse P600S – baseras på samma stomme som Evolv X

Med en lyckad lansering av Evolv X i ryggen passar Phanteks på att spinna vidare på chassistommen med Eclipse P600S, där fokus ligger på tystnad och en mer attraktiv prislapp.

Läs hela artikeln här

Evolv X mATX, hallå?

Hur funkar ett chassi utan RGB?

Skrivet av LeVvE:

Evolv X mATX, hallå?

Ge mig.

Skrivet av enbom:

Hur funkar ett chassi utan RGB?

Vet inte. Får gå en kurs. Hahahaha.

Skickades från m.sweclockers.com

Nej vad gör dom.

Jag gillar Phanteks för det avskalde och stilrena. Vet inte vad jag tycker om denna riktigt.

Första chassit på länge som ser intressant ut. Ljuddämpat, ingen jävla RGB och ingen töntig glassida, ja tack. Verkar ju vara en rak uppgradering från P400S som jag använder nu, och enda egentliga problemet med det chassit är ju luftflödet som är rätt dåligt.

Med detta kunde man ju t.ex. ha på alla luckor när datorn knappt gör något för minsta möjliga oljud, och plocka bort luckan i fronten när man ska spela nåt för bättre temps.

Helt klart intressant. Om det kommer i mATX format skulle det bli ännu mer intressant

Skrivet av LeVvE:

Evolv X mATX, hallå?

Skrivet av -ronz:

Ja för fan! mATX utav båda dessa chassin, där har vi något jag garanterat skulle bygga nästa dator i!

Snudd på bigtower, fortfarande inte plats för 3,5-tummare på ett vettigt vis. Hur svårt ska det vara att ta fram åtminstone 4 st hotswaplösningar snyggt på insidan. Har sett en lösning på ett riktigt fult chassie på Amazon, annars helt tomt i princip.

Vänta va? Ingen RGB? 2019?

Ser fram emot testet. Behöver byta chassi så behöver fler alternativ

Här är ett förslag: @JonasT tar chassit under armen och sätter av mot utgången, kvar står en intet ont anande @emilakered som får agera fall-guy. När chassit är säkrat kan ni köra en recension från hotellet.

Ser fram emot en recension av detta. Fortfarande skeptisk till utseendet, men att de skippar RGB och annat strunt för att fokusera på det väsentliga och dra av på priset... det går helt i linje med mina önskemål. Det var precis vad som var fel med Evolv X.

Wow... Kärlek....