Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Vad har du köpt under Black Friday 2018?

Brukar vara sedvanligt att vi har en sådan här tråd under Black Friday/Cyber Monday-veckan, där vi kan dela med oss av våra fynd eller bara ventilera frustration över den där komponenten som man ville ha som aldrig kom under veckan.

Vad har du köpt eller kommer du köpa i denna konsumtionshetsens okrönta höghetstid?

Trodde själv inte att jag skulle köpa något, och har bashat Nvidias RTX-serie vitt och brett, men tji fick jag.
Inet gav mig ett erbjudande jag inte kunde motstå. RTX 2080 för 7400:- var helt enkelt för bra för att motstå. (7999:- egentligen men hade ändå tänkt skaffa BF:V)

Nu är beslutsångesten total...

Har bara blivit 2 ST spel till Ps4at, Spider man(299 kr) och Horizon Zero Dawn collectors edition (299 kr)
Rätt nöjd faktiskt
Funderar fortfarande lite på uppgraderingspaketet som Komplett har med ryzen CPU, moderkort och 16GB ram för typ 4200 kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Själv har jag hittills köpt på mig mer SSD-lagring i form av en Samsung 970 EVO 1 TB, vilken gick loss på 2 295 kronor.

► Black Friday 2018 – Kampanjer och medlemstips!

Senast redigerat 2018-11-23 10:21

Jag knep exakt samma SSD som Jonas ovan som ska till mitt Louqe bygge... vilket år som helst.
Annars blev det ett par bättre knivar också, och kanske blir några fler beroende på deal!

Lite mesh-nät!
https://www.inet.se/produkt/5405833/tp-link-deco-m5-3-pack-ac...

Hade egentligen tänkt skaffa M9an från Komplett, men eftersom jag egentligen inte har behov av den ökade kapaciteten i ett back haul-nät, så tänker jag att M5an duger utmärkt. I värsta fall kan jag dra kablar till puckarna och då är det i stort sett samma grunka.

Eftersom det inte är fredag ännu så har jag inte köpt något...

Beställde lite lampor till det smarta hemmet från Inet

Skrivet av PlogarN97:

Eftersom det inte är fredag ännu så har jag inte köpt något...

Läste du ens första posten? xD

Skrivet av Kenneth:

Jag knep exakt samma SSD som Jonas ovan som ska till mitt Louqe bygge... vilket år som helst.
Annars blev det ett par bättre knivar också, och kanske blir några fler beroende på deal!

Jag har länge spanat på denna SSD, och nu var det för bra för att passa. Blev en sådan till min burk också

Senast redigerat 2018-11-22 14:10
Skrivet av wargreymon:

Jag länge spanat på denna SSD, och nu var det för bra för att passa. Blev en sådan till min burk också

Ni är inte ensamma, skaffade också en sån tillsammans med
Inets sweclockerserbjudande Asus Z390-F och tre stycken Ekwb Vardar RGB chassi-fläkt

Än så länge har det bara blivit en SweC-tröja!

Kliar i fingrarna att köpa ny SSD när de börjar närma sig en krona/GB. Synd att man har ~100GB ledigt på speldisken, och antagligen en del på systemdisken också

Blivit en 1tb Ssd 860 evo 1599kr från komplett

Skjortor...4 stycken.

Söker en Chromecast, måste väl ändå komma rea på dessa?

Tror mediamarkt hade chromecast på rea? iafa i helsingborg.

Passade på att fylla på läskförrådet nu också med två plattor aspartamberikad Cola á 80 kr + pant.

Något sämre prismässigt än förra året, då styckpriset per platta låg runt 70 kr + pant för BF 2017.

Lyckades norpa ett Sapphire Vega 64 Limited Edition(referens modell) från Netonnet för 4490kr!

Redan fått hem och installerat, en mycket vacker skapelse

Inet:
500GB Samsung SSD'n
2x trycklyft
2x rengöringsspray
Hue GU10 startkit

XXL
Haglöfs fleece
Pierre Robert underställ till min dotter

Redan shoppat massa mer än jag tänkt och det är inte fredag :/

Jag har köpt en s9 från inet som ska ersätta min gamla g2

Skrivet av bONzO^:

Lyckades norpa ett Sapphire Vega 64 Limited Edition(referens modell) från Netonnet för 4490kr!

Redan fått hem och installerat, en mycket vacker skapelse

Galet pris! när sålde dom det?

@Alrik: I måndags.
Vet inte hur många dom hade men de tog slut snabbt, #17647434

Beställde just en Pixel 2 XL https://www.inet.se/produkt/2000092/google-pixel-2-xl-64gb-sv...
Pixel 3 finns visserligen tillgänglig men har lite svårt att svälja en prislapp på 11500 för en telefon, har absolut råd men känns inte på något sätt värt de pengarna.

Blev en Samsung EVO 860 1TB SSD från Inet här.

Samsung 860 EVO 500gb för 599:- på Inet..

Skrivet av TiasE:

Beställde just en Pixel 2 XL https://www.inet.se/produkt/2000092/google-pixel-2-xl-64gb-sv...
Pixel 3 finns visserligen tillgänglig men har lite svårt att svälja en prislapp på 11500 för en telefon, har absolut råd men känns inte på något sätt värt de pengarna.

Grymma telefoner för övrigt. Haft min pixel 2 ett tag nu och älskar den

Än så länge lite spel från Uplay:

AC Odyssey (PC)
Tom Clancy's Ghost Recon (PC)

Båda för 300kr. Inte dåligt med tanke på hur nytt Odyssey är

Skall idag hämta Asus ROG Swift PG279Q som Inet sålde för 5,990:-
Räcker nog så för min del.

@JonasT Hallå den här tråden finns redan ju; https://www.sweclockers.com/forum/trad/1537694-vad-kopte-du-u...

Nä jag är inte alls bitter över att den stendog direkt.

Köpte en pingvinstång för övrigt.
Rätt dyr men som tur var så fick man ett grafikkort och en SSD på köpet.

Senast redigerat 2018-11-22 17:49
Vad har du köpt på Black Friday 2018?!

Nu är man fattig igen nä men blev en liten beställning denna gång.

Chassi
Fractal Design Define R5 Blackout Edition Svart

Tangentbord
Ducky One 2 TKL Backlit MX Red PBT Double-shot

Vad har du köpt?