Permalänk
Medlem

Stationär dator

Hej

Då jag ska bli sambo är det dags att avyttra den stationära datorn Den har fungerat klanderfritt för mig så länge jag har haft den och den säljes i ett helt paket.
Obs! Säljes utan HDD!
Då jag har varit ifrån hela datorsvängen ett bra tag nu har jag inte jättebra koll på allt vad priser och grejer är värda men jag sätter 3000 som en start, så får folk komma med bud.
Billigare vid snabb affär
Naturligtvis endast avhämtning

Innehåller:
Intels I5 4670K, Haswell @3.40GHz.
ASUSTek Z87-A, socket 1150 LGA.
2 stycken 8GB DDR3 800MHz, Kingston. (Tot 16GB alltså)
Och
GeForce GTX 1060 3GB GDDR5.

Har inte spelat något av de "senaste" spelen mer än Diablo III, lite WoW och Doom 2016 och det har fungerat toppen!

Alltsammans sitter i ett moddat chieftec fulltower från jag vet inte när. Det är gammalt, det är fult men ta mig fan det bästa chassit jag någonsin ägt

Läs hela annonsen här

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

@Martiis: Jag vågar påstå att 6000kr är ungefär dubbelt så mycket som du kommer få när du säljer. Så ett tips är att sätta ett lägre startbud, lycka till!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | NZXT Kraken X53 | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3600MHz | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | WD Blue SN550 1TB | Gigabyte P750GM | NZXT H510 | Acer Predator X34 ||| Lenovo Legion 5 Pro IAH7H | Apple iPad Pro 12.9"

Permalänk
Medlem

@Matherat:
Tack för din input Jag justerar priset .

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

2500 och hämtar det under dagen idag eller imorgon, funkar det?

Permalänk
Medlem

@ubbelarsson: 2800 menar du? Ja, det får du den för 😉

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Skrivet av Martiis:

@ubbelarsson: 2800 menar du? Ja, det får du den för 😉

hehe ok, kör på det, du får PM.