Asus Prime X370-Pro AM4 moderkort

Permalänk
Medlem

Asus Prime X370-Pro AM4 moderkort

Säljer nu mitt Asus Prime X370-Pro då jag fick ett Crosshair VII hero i present.

Specifikationer: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=4186273

M.2-skruven sitter direkt på distansen då jag tyvärr tappat bort den lilla plastpåsen, men funktionen är ju samma, två av SATA-kablarna som var med i kartongen använder jag så de följer inte med, i övrigt finns allt.

OBS! Kortet är flashat med UEFI-version 4012 vilket innebär att Samtiga Ryzen-processorer, första såväl som andra generationen, fungerar direkt

Pris: Bud. Startbud 700Kr. Finns i Jönköping. Föredrar såklart om du kan hämta men kan också ordna frakt som köparen isåfall står för. Då gäller förskottsbetalning.

Jag har Swish.

Förbehåller mig också självklart rätten att sälja till vem jag vill, när jag vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

600kr+frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Kvitto finns? Hur gammal är det mobo?

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

600kr+frakt

Noterat

Skrivet av Rebe1:

Kvitto finns? Hur gammal är det mobo?

Kan ordna kvitto. Inköpt Mars 2017.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Finns kortet kvar?

Visa signatur

Moderkort: X370 - CPU: 5600G - RAM: 32GB - M.2: 1.25TB - SSD: 500GB - GPU: RTX3060Ti - Chassi: Eclipse P400 - Skärm: AOC Q2770PQU + Mi Curved Gaming Monitor 34”

Permalänk
Medlem
Skrivet av riger:

Finns kortet kvar?

Ja, kortet finns kvar

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud, pga tiden som gått.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

500:- + frakt (då inga bud verkar finnas)

Visa signatur

Moderkort: X370 - CPU: 5600G - RAM: 32GB - M.2: 1.25TB - SSD: 500GB - GPU: RTX3060Ti - Chassi: Eclipse P400 - Skärm: AOC Q2770PQU + Mi Curved Gaming Monitor 34”

Permalänk
Medlem
Skrivet av riger:

500:- + frakt (då inga bud verkar finnas)

Startbudet och lägsta bud jag accepterar är 700Kr. Kortet kostar 1500Kr nytt så det finns inte på kartan i något universum att jag skulle acceptera 500Kr. Skickar det hellre till återvinning i så fall. Absolut inte värt besväret.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Startbudet och lägsta bud jag accepterar är 700Kr. Kortet kostar 1500Kr nytt så det finns inte på kartan i något universum att jag skulle acceptera 500Kr. Skickar det hellre till återvinning i så fall. Absolut inte värt besväret.

Men du godtog/noterade budet på 600:-.... var det mest för att budgivningen skulle komma igång?
Det är ju dumt om du skulle behöva slänga ett sånt fint kort.

När slutar budgivningen?

Visa signatur

Moderkort: X370 - CPU: 5600G - RAM: 32GB - M.2: 1.25TB - SSD: 500GB - GPU: RTX3060Ti - Chassi: Eclipse P400 - Skärm: AOC Q2770PQU + Mi Curved Gaming Monitor 34”

Permalänk
Medlem
Skrivet av riger:

Men du godtog/noterade budet på 600:-.... var det mest för att budgivningen skulle komma igång?
Det är ju dumt om du skulle behöva slänga ett sånt fint kort.

När slutar budgivningen?

Jag noterade budet och citerade för att budgivaren då skulle hänga med i budgivningen, eftersom man mig veterligen inte får notifieringar automatiskt om andra kommenterar i tråden. Jag har inte bråttom att sälja kortet så budgivningen tar slut när jag fått ett bud jag kan acceptera eller när annonsen går ut och plockas bort.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Ok, här kommer mitt slutgiltiga bud: 700:- INKL frakt för "Asus Prime X370-Pro"

Visa signatur

Moderkort: X370 - CPU: 5600G - RAM: 32GB - M.2: 1.25TB - SSD: 500GB - GPU: RTX3060Ti - Chassi: Eclipse P400 - Skärm: AOC Q2770PQU + Mi Curved Gaming Monitor 34”