Permalänk
Medlem

HP Zbook 15 G2 Workstation

Som rubriken lyder så har det blivit dags att sälja datorn.

Denna datorn har jag ärvt och tanken var att kunna använda den som spel-och skoldator.

Då det är en Workstation som är skapad för tunga program och inte nyare spel så passar den inte in i livet för stunden.

Vad gäller specs så finns allt ni behöver veta i länken nedan.

https://www.cnet.com/products/hp-zbook-15-mobile-workstation-...

Det som skiljer sig är som följer: Win 10 pro, k1100 nvidia och https://ark.intel.com/products/75328/Intel-SSD-530-Series-180...

Ny ryggsäck ingår.

Föredrar upphämtning men kan även ordna frakt mot betalning.

Kvitto finns ej.

Förstår om ni har några funderingar eller frågor och det är bara att ställa dem.

Bud gäller. Dock förbehåller jag mig rätten att sälja till vem och för en summa som jag känner mig nöjd med.

Lycka till!

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2000kr

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hur släpbar vs bärbar är den? Är det nägot som går att vara mobil med eller kräver den ett bord och så för att kunna användas?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Laptop: HP ZBook 15.
WS : i9-9900K, Asus Prime-A, 24 GB ram @3600 MHz, Qaudro K4000, 2 TB SSD + blandade HDD.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Regert:

Hur släpbar vs bärbar är den? Är det nägot som går att vara mobil med eller kräver den ett bord och så för att kunna användas?

Skickades från m.sweclockers.com

Det är en väldigt välbyggd dator med ett chassi som skriker kvalité men tyvärr så blir det i vanlig ordning vikten som får lida. Den väger 2.9 kilo vilket i mitt tycke inte är så värst lätt för att vara en bärbar datorn. Jag har dragit med den på de flesta resor och det har iaf funkat bra att smälla upp den på diverse olika platser. Hoppas du fick någon större inblick annars är det bara att fråga igen. Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hedmar12:

Det är en väldigt välbyggd dator med ett chassi som skriker kvalité men tyvärr så blir det i vanlig ordning vikten som får lida. Den väger 2.9 kilo vilket i mitt tycke inte är så värst lätt för att vara en bärbar datorn. Jag har dragit med den på de flesta resor och det har iaf funkat bra att smälla upp den på diverse olika platser. Hoppas du fick någon större inblick annars är det bara att fråga igen. Mvh

Tack!
Det låter släpbart.
Går det att stänga av kärnor i Bios på den?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Laptop: HP ZBook 15.
WS : i9-9900K, Asus Prime-A, 24 GB ram @3600 MHz, Qaudro K4000, 2 TB SSD + blandade HDD.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Regert:

Tack!
Det låter släpbart.
Går det att stänga av kärnor i Bios på den?

Skickades från m.sweclockers.com

Det ska du kunna då det är en workstation,men jag kollar även upp det så att du får det rätta svaret. Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hedmar12:

Det ska du kunna då det är en workstation,men jag kollar även upp det så att du får det rätta svaret. Mvh

Nu har jag kollat och det går alldeles utmärkt. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Hedmar12: Om du inte sålt än så återkommer jag med ett bud imorgon.

Visa signatur

Laptop: HP ZBook 15.
WS : i9-9900K, Asus Prime-A, 24 GB ram @3600 MHz, Qaudro K4000, 2 TB SSD + blandade HDD.

Permalänk
Medlem

@Hedmar12: Blev laptopen såld?

Visa signatur

Laptop: HP ZBook 15.
WS : i9-9900K, Asus Prime-A, 24 GB ram @3600 MHz, Qaudro K4000, 2 TB SSD + blandade HDD.

Permalänk
Medlem

Vill be samtliga i tråden som har visat intresse om ursäkt för bristande svar samt aktivitet. P.g.a av privata skäl så föll detta mellan stolarna. Ber återigen om ursäkt!

Datorn finns kvar. Mvh

Permalänk
Medlem

Mitt bud gäller fortfarande!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har skickat ett PM.

Visa signatur

Laptop: HP ZBook 15.
WS : i9-9900K, Asus Prime-A, 24 GB ram @3600 MHz, Qaudro K4000, 2 TB SSD + blandade HDD.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Finns datorn kvar?